Hvilken bios?

Bundkort / CPU d.  27. juni. 2009, skrevet af Lundgrenm
Vist: 256 gange.

Lundgrenm

Nørd
Tilføjet:
27-06-2009 19:42:08
Svar/Indlæg:
6/2
Hej alle, kunne desværre ikke logge ind, men har bruger med samme navn.

Jeg har en Asus Pro71s Series bærbar, som hele tiden fryser efter 5 min inde i windows. Har søgt på google og lader til at rigtig mange med asus bærbar har samme problem. Jeg læste mig frem til at det hjalp hvis man opdaterede bios.

Så mit problem er bare at jeg ved ikke hvor jeg kan finde en nyere bios. Har kigget under download på asus, men den seneste bios derinde er den samme som jeg allerede har og den er fra først i 2008. Er der andre steder man kan finde bios til download? Ved godt hvordan man installere en bios.

Ting jeg har prøvet:
Installere windows 7
Installere Ubuntu 9,04
Opdatere alle drivere
Fjernet ramblokkene og også prøvet nye ramblokke
Og ingen af delene hjalp.

Mit bundkort er et F7SR står der og min nuværende bios er version 203. Inden man kommer ind i bios står der noget med American Megatrends. Håber i kan hjælpe, for er til at dø over at den går i stå konstant.

Mvh Martin
spuncut

Elitebruger
Tilføjet:
27-06-2009 21:59:02
Svar/Indlæg:
908/44
Bliver den varm..??

Lundgrenm

Nørd
Tilføjet:
28-06-2009 00:01:41
Svar/Indlæg:
6/2
#1 Nej det gør den ikke, som sagt er det en bios fejl, det var bare om der var nogen der vidste om der var kommet en nyere end 203 og hvor den evt kan hentes, har kigget på asus hjemmeside, men der står at 203 er den nyeste, men det ser ikke ud til at være opdateret i lang tid.