Minder mig om engang jeg selv lige havde hevet min båd op af helsingør havn .(trailerbåd) Derefter skulle vores allesammens Thorkild tyrring ( Hjernedød wannabee racerkører) 😛 Sætte en lækker speedbåd i vandet fra den stejle rampe , han sad selvfølgelig i bedste tyrring stil med solbriller og armen ud af vinduet. Han bakkede båden ned så den var klar til at køre ud med spillet, hvorefter han for øje på et damemenneske han kender og som han klart er nødsaget til at snakke med( selvom der var kø ved rampen og andre skulle til) 🤡 lame ass blærerøv!! Nå men han får ikke trukket håndbremsen ordentligt så mens han står og snakker med den lækre tøs ruller den smarte speedbåd samt Land rover stille og roligt ned i havnen 😲 😀 🤡 🤡 Behøver jeg at sige at der var et par stykker der var flade af grin.!!! Havnen er ret dyb lige ved den trailerrampe så bilen sank næsten helt i!! 🤣 Hvis man har lyst kan man forøvrigt stadig få sig et billigt grin i hornbæk. Der kører T Tyrring nemlig rundt flere gange om ugen i sin porche med armen ud af vinduet. Og når jeg siger rundt mener jeg rundt, og rundt, og rundt. Hvis man feks står ved havnen ser man ham med armen ud af vinduet, spejdene efter kvinder med ca 3 min interval.( Ca den tid det tager at køre en runde i hornbæk) Han kører rundt, og rundt og........... :'-( Damn han er lam.