#8 Jeg må indrømme at jeg hellerikke lige fatter fidusen, men det kunne da være sjovt at prøve. Tænk hvis der nu faktisk er en forskel? 😲 (Selvom jeg tvivler kraftigt)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af CF d. 02-07-2009 01:17:07.
Jeg har hørt rygter på nettet at den om ca. 3-5 år vil ha en ydelse på omkring 70 - 90%, jeg syntes at det lyder helt vildt, men det ville være godt for CO2 udslippet.
#16 Er du sikker på, at det sprog du førrer her i aften, er et sprog din mor vil sætter pris på. For den gang jeg var lille var ord såsom light og Aldi bandlyst og på lige fod med sku fanden, satan og tissemand.
Moderator
Tilføjet: 02-07-2009 11:03:12
Svar/Indlæg:
7881/1165
kordensatorer vil i teorien være en rigtig god ting i biler. Man vil kunne oplade forskellige typer energi, og når man har brug for dem slå dem løs. Kordensatorer er jo reelt batterier. F.eks. har der været idéer om at udnytte energien fra bremserne og fra støddæmperne. Her vil man sagtens kunne glatte spændingen ud via kordensatorer og oplade den sekundvis, hvorefter at man vil kunne spytte det ud igennem en elmotor, eller evt. bruge det til elektriciteten i bilen.(og deraf aflaste motoren)