Jeg skal ellers love for, at det er nemt at sidde bag skærmen, på en halvlun tirsdag aften, og skyde skarpt på crew. Bliv bare ved, hvis det fornøjer jer.
Da jeg på ingen måde er HwT's talsmand, vil jeg ikke komme med nogen officiel udmelding. Denne post, er derfor udelukkende på egen foranledning.
Men prøv liiige at slå koldt vand i blodet, og stop konspirationsteorierne.
Hvilke motiver skulle crew have for, at lyve HwT's brugere op i ansigtet?
Ingen?
Netop.
Det er kun i crews interesse, på alle mulige måder, at sikre en så god oppetid som muligt - og være sandfærdige overfor brugerne.
Hvorfor det gik så galt med serveren, som det gjorde, kan i og for sig være ligegyldigt. Faktum var, at den crashede med hardwarefejl til følge, hvorfor det ikke bare var lige til, at få serveren op at stå igen. At vores servermand tog på lang ferie netop da fejlen skete, kunne ikke være mere uheldig. Ikke desto mindre, har i ganske ret i, at vi burde have endnu en mand til, at kunne fikse sådanne ting.
Der er ingen tvivl om, at årets hændelser har givet stof til eftertanke - og, at det nu er tid til selvransagelse. Til, at erkende vores fejl, og til at lære af disse.
Vi er blot mennesker, der desværre har begrænset tid - og i finanskrisens skær især meget begrænsede midler - hvorfor HwT aldrig vil blive så god, som vi gerne vil have. Men tro mig, vi prøver.
I stedet for, at skyde med spredehagl, ville lidt konstruktiv kritik være på sin plads.
Det er forståeligt, at folk er sure/ærgelige over forløbet - men husk på, at vi i crew har det, på præcis samme måde.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Emillos d. 29-07-2009 00:54:04.