HTC Touch Diamond2 - Smart Phones

Diverse d.  28. juli. 2009, skrevet af Seballe
Vist: 502 gange.

Seballe

Superbruger
Tilføjet:
28-07-2009 12:38:41
Svar/Indlæg:
913/114
Nogle herinde som har en Smart Phone (self er da det). Vilke har i og er i tilfreds med den som i har.

Jeg har lige fået mine nye HTC Diamond2 igår og indtil nu er jeg rigtig glad for den. 😎 😎 :yes:
morra19

Moderator
Tilføjet:
28-07-2009 13:11:58
Svar/Indlæg:
2672/468
Jeg har en HTC Touch Diamond, og jeg er nogenlunde glad for den. Synes den har lidt problemer af forskellig art. Men jeg går og sparer sammen til en Diamon 2, så helt afskrækket kan jeg ikke være belvet 😉

Synes det er super lækkert med Tomtom på sin mobil, og den store skærm til at surfe på nettet med er også rigtig nice. Jeg skriver dog langt færre beskeder nu, end da jeg havde min nokia med fast tastatur.

finger

Elitebruger
Tilføjet:
28-07-2009 16:04:48
Svar/Indlæg:
571/106
Jeg har en HTC diamond Touch som arbejds mobil og en iPhone som privat mobil.

HTC'en er en forældet, fejlbehæftet, laaaaaaaaaangsom, besværlig, brugerfjensk møgtelefon med et elendigt interface og en horribel dårlig skærm.

iPhonen er top lækker, kan alt det fede og mere til, er hurtig og responsive og kører som en drøm. Uden tivil den fedeste gadget jeg nogensinde har haft.

cyph3r_smurf

Elitebruger
Tilføjet:
28-07-2009 21:19:13
Svar/Indlæg:
825/30
Jeg har efterhånden haft et par stykker, senest en Asus P526 som egentligt var meget fornuftig.

Står og tripper efter den nye HTC med android kommer i butikkerne ;)

@ngler

Redaktør
Tilføjet:
29-07-2009 21:43:33
Svar/Indlæg:
4033/364

jeg har en nokia n82

+aGPS
+Wifi
+Kamera med flash (5mpixel)
+multi tasking
+copy / paste
+fede programmer (nokia sportstracker er fedt, man kan optage sine ture - hastighed, kort, musik man hører samt billeder)
+ ikke stor og klodset
+ Kalender med private / offentlige aftaler (sync med virksomhedens exchange)
+ fed musikmobil
+ lille
+ understøtter både s60 og java

- Skærm ikke overdrevet stor
- ikke touch
- Opgaver delen er ikke så god som windows mobile
- Mail sync - pga firmaets exchangeserver kræver certifikat / sikker linje - hvilket N82 ikke kan, da den ikke som mange e-modeller har IPpassthrough (forbinde via PC)
- Kan ikke køre samme program samtidig
- Batteriet holder ikke mere end et års tid

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2009 21:45:20
Svar/Indlæg:
20170/383

du kan da bare købe HTC Magic, de er kommet ud for længst, og er en rigtigt lækker mobil 🙂

JB

Superbruger
Tilføjet:
29-07-2009 22:22:49
Svar/Indlæg:
298/27
Havde en Samsung F480 Touchwiz, not good !. Kæresten har lig fået en Iphone af chefen så nu er jeg blevet misundelig..

Dog vil jeg ikk være med til priserne på iphone + jeg ikke er vild med touch endnu :P

Har lige bestilt en Nokia E71 I chrom / stål :) glæder jeg mig til at modtage..

Wifi
3g
Querty tastatur..
Push e-mail mm :)

dækker mine behov.

Desuden tiltrækker Symbian mig meget grundet diverse applikationer :)