Apple`s bærbare mere stabil/pålidelig?

Diverse d.  28. juli. 2009, skrevet af Nastradamus
Vist: 583 gange.

Nastradamus

Overclocker
Tilføjet:
28-07-2009 20:40:30
Svar/Indlæg:
88/84
Jeg overvejer at handle en Apple bærbar. Jeg skal bruge den til alm. surf og musik/billeder, og lidt CuBase. Er Apple`s lidt mere pålidelige?
Jeg har hørt de er det, men vil lige høre Eksperterne (det er jer derude😉)..
cornerrage

Elitebruger
Tilføjet:
28-07-2009 21:46:59
Svar/Indlæg:
3532/303
en normal god pc er lige så stabil som en apple. Mac os kan også gå ned, præcis som windows. At mac så er pænere og generelt en helt anden kvalitets fornemmelse, det er så noget andet.
Jeg ser et mac køb som et statement; stil, kvalitetsbevidsthed og så er der selvfølgelig det at det er en helt anden måde at bruge sin pc på. Alt virker bare... dejligt?
Hvis du vil købe en mac for at installere windows på, så kan du lige så godt lade være fra start, fatter ikke pointen :p

Moze15

Superbruger
Tilføjet:
28-07-2009 22:51:18
Svar/Indlæg:
1235/80
Jeg er ikke alene når jeg siger, at du ikke kan finde noget der er mere pålideligt end IBM/Lenovo. At softwaren crasher osv. er ikke noget som man kan beskylde hardware for - tro mig, jeg har set Thinkpads udsat for mishandling som jeg kan garantere andre computere ikke ville kunne holde til.

Ved ikke hvad version af CuBase du bruger, men jeg vil tro at du sagtens kan gå efter X serien da de er 12" og meget lette, samtidigt med at de kan holde på strømmen i meget lang tid(omkring 7-8 timer på 9-celle batt. ved normalt brug med WiFi).

En ting som du ikke kan med Apple bærebare, er at man ikke kan hælde vand i keyboardet - hvis man gøre det så kortslutter den nemlig 🤡 🤡 Med IBM/Lenovo derimod så sker der intet....

Shutdown

Elitebruger
Tilføjet:
28-07-2009 23:02:44
Svar/Indlæg:
8947/160
Jeg har kun kendskab til de lidt ældre modeller af IBMs thinkpadserie. Men kan kun nikke genkendende til det med holdbarhed/kvalitet.

hightower

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2009 00:23:45
Svar/Indlæg:
2440/66
#0 nej det er de ikke. det er designet/mærket du betaler for.