Se realtime raytracing

Litteratur d.  30. juli. 2009, skrevet af red_martians
Vist: 676 gange.

red_martians
 
Moderator
Tilføjet:
30-07-2009 11:10:17
Svar/Indlæg:
7881/1165
Intel har valgt at vise hvad denne banebrydende teknik kan.

Læs hele nyheden her: http://hwt.dk/newsdetails.aspx...
1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-07-2009 11:20:27
Svar/Indlæg:
5750/124
Det bliver fedt at se hvem der får udviklerne med sig. Hvis udviklerne begynder at bruge RayTracing til deres spil, så skal Intel nok få succes, ellers tror jeg det falder til jorden 😐


Clintin
 
Superbruger
Tilføjet:
30-07-2009 12:05:17
Svar/Indlæg:
1317/46
Et tredje grafikkort, vil forhåbentligt være godt for konkurrencen, men ifølge Tom så er potentialet for raytracing ikke overvældende, sammenlignet med rasterization:

http://kortlink.dk/6tvz


WinterSilence
 
Overclocker
Tilføjet:
30-07-2009 12:59:46
Svar/Indlæg:
499/175
Ja det tror da fuck at det var en skandale. Min første PC havde et I740 grafikkort - mit største fejlkøb nogensinde! 😀


Polarfar
 
Senior Skribent
Tilføjet:
30-07-2009 13:50:22
Svar/Indlæg:
2309/846
Yeah - kan godt huske de 740 kort...kæft noget skrammel. Håber de har mere held med sig denne gang.


nik.dk
 
Superbruger
Tilføjet:
30-07-2009 15:23:50
Svar/Indlæg:
196/6
Kan da huske på amigaen at når man ahvde lavet et billed og at den så skulle behandle det tog det nogen gange 15 timer hehe. Så realtime er da et klart fremskridt.


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
30-07-2009 18:18:46
Svar/Indlæg:
15982/637
Der var jo ellers tale om raytracing til DX11 men det faldt til jorden. Sådvidt jeg husker var der også tale om det via OpenGL tilbage i 2001/2002.


FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-07-2009 18:55:23
Svar/Indlæg:
4156/111
Det kunne se epic ud ved brug af raytracing i GUI i Windows f.eks. 😀