#4 mere af hvad?
tror det helt store problem her er android, som over en længere periode VIL blive en seriøs konkurrent (og jeg siger ikke afløser) til iphonen, og det er klart at den slags konflikter mellem interesser ikke er ønskeligt i et firma som Apple.
Google Talk er måske afvist, men det samme er Googles Voicemail applikation hvilket har skabt et stort splash i USA, hvor blandt andet FCC er gået ind i sagen.
Jeg forstår at en google mand ikke kan sidde i bestyrelsen, men jeg er forundret over hvorledes Apple fjerner googles applikationer fra app storen. Google leverer kernefunktionalitet til iphonen (blandt andet google maps) og uden den ville Iphonen være et langt dårligere produkt.
Man kan da ikke på den ene side tage og bedåre software fra et firma med den ene hånd, mens man lystigt muger ud i netop deres frihed til at udgive applikationer til apparatet med den anden.
Fyringen af Google bossen kunne godt være en "kulmination" på balladen og kunne være et tegn på en større distancering mellem de to firmaer.
Nu kommer jeg med et gæt, kunne man forestille sig google maps ikke er en del af iphone os 5.0 ?