Superbruger
Tilføjet:
04-08-2009 10:13:02
Svar/Indlæg:
1471/40
I efteråret 08 fik jeg en ny ven, lad os bare kalde ham Hans Werner Thomsen.
En ven som jeg fandt, efter længere tids søgen på nettet. Min nye ven holdt åbent hus 24 timer i døgnet, alle var velkomne her, altså så længe man fulgte husets regler.
Jeg var glad, her var et sted med højt til loftet, folk kom og gik, som det passede dem. Ingen emner var for store eller for små til at blive diskuteret, alt blev vendt og drejet, bagateller eller meningen med livet. Her blev solgt ting og sager, uden at man kunne beskylde vores ven for hverken rufferi, hæleri eller prostitution.
Der var venner af huset, der skrev mange og særdeles informative noter om alt muligt (dog mest nørdede ting) og hængte dem på opslagtavlen. Alt var fryd og gammen.
Så her i foråret, blev min ven syg, han havde besøg af et par gæster fra Kina, de lavede et farligt rod. De faste venner af huset var dog hurtige, fluks blev vores fælles ven, installeret i et nyt fint hus(troede vi) Alt var nu tilsyneladende som det plejede, Hans Werner Thomsen, så ud til at stortrives.
Her tidligt på sommeren 09 gik det dog galt igen, denne gang blev han rigtigt syg, han var væk i flere uger. Mange gik forgæves når de ville besøge ham, ingen anede rigtigt noget, vi fik at vide han var syg, og at han snart ville være rask, det var alt. Det var noget med at lægen (åbenbart, den eneste der kunne behandle ham) var på ferie. Stor var min glæde, da Hans Werner Thomsen, kom på benene igen, tak for det, alle I der hjalp ham ovenpå igen.
Tingene var dog ikke som de plejede, mange af det faste gæster blev væk, eller var kun på en kort visit.
Her er så underligt stille nu.
Er du sur? Er du ked af det? Har du problemer med økonomien? Har du ikke tid til os mere? Hvad er der galt, lille Hans, er der noget vi kan gøre for dig?
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af OverLorD d. 04-08-2009 11:00:04.