HP Pavilion Dv2-1110eo

Diverse d.  04. august. 2009, skrevet af Jam
Vist: 738 gange.

Jam

Elitebruger
Tilføjet:
04-08-2009 12:28:23
Svar/Indlæg:
153/7
Hej jeg har overveje denne lækker bærbar. men kan ikke finde nogen test af den med den nye Athlon Neo X2. måske nogen af jer kan hjælpe med det?
vil også gerne høre fra folk som måske selv har en, om ydelse og stabilite, bateri levetid og om de er glade for den 🙂

på forhånd tak
mikethk

Overclocker
Tilføjet:
14-08-2009 11:50:28
Svar/Indlæg:
6/1
Jeg vil også gerne vide mere. Den er mega feee. Har decoder på grafikkortet, så alt video strem køres over grafikkortet, så cpu'en ik arbejder.

Men kan den spille?

Er Neo x2 bedre end neo?

Den er åbenlyst en netbook der smadre Intel Atom af banen. Især grafik mæssigt.

Det er vel AMD's/ATI's svar på Nvidia Ion?

Tests :D

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
14-08-2009 12:24:33
Svar/Indlæg:
4310/364
af hvad jeg har læst, skulle den ikke være så fandens god til at holde på sin strøm, og når man skal se på prisen kan man ikke helt sammenligne den med diverse netbooks, syntes jeg ihvertfald. For mig er en netbook en bærbar med lav yde evne samt fysisk lille størrelse. Det har hp'en også, men yde evenen er i en helt anden klasse.

mikethk

Overclocker
Tilføjet:
14-08-2009 13:46:49
Svar/Indlæg:
6/1

Det jo hvad man vil ha. Der er ikke nogle der kan sige hvad en netbook skal bestå af. Jeg skal bare have en lille computer som kan holde i min 6 år. :) Det gælder ikke spil.

Men ja, Neo er ik så god til strøm som ATOM eller VIA Nano. Men ydeevnen er dertil bedre. Til mig overlegent Neo bedst.

MEN: den nye Athlon Neo x2, hvor god er den? Hmm, det skal besvares snart :) Skriver og leder på livet løs, et normalt review hvor den er sammenlignet vil være at foretrække.

Der er også en Turion x2 Neo :S det sku svært.