Elitebruger
Tilføjet:
04-08-2009 20:48:49
Svar/Indlæg:
2823/238
Endelig fik jeg den, efter mange timers venten 😛
Den er bare kvalitet fra ende til anden, ingen knirken, ingen knagen, jeg kan nemt løfte den op med en hånd i den ene kant.
Tasterne er en drøm at taste på, og så har de oven i købet også indbygget lys, har ikke prøvet i et bælg mørkt rum, men de lyser meget "rundt om tasterne" istedet for i selve bokstavet...
Ja selv strømforsyningen er genial, den sidder fast med en magnet, og falder ud hvis man sparker til ledningen, meget godt så computeren ikke falder ned på gulvet...
På selve strømforsyningen er der to tapper man kan tage ud og så sno ledningen rundt om, og på den måde fylder den ikke noget!
Jeg har i lang tid sagt at jeg ikke ville have Apple, men har efterhånden fået mere og mere smag for det, for det lader altså til at de kan det det med at lave et godt stykke håndværk! (i hvert fald nu, før var der mange historier om knækket plastik og plastik der blev misfarvet osv.)
Skal altså ikke være fanboy eller noget, for jeg foretrækker til hver en tid windows 7, frem for mac os x, men bygge kvaliteten er bare suveræn i denne maskine, og så er det jo godt at man kan dualboote 😉
Ville bare dele min glæde, og indtil vider korte erfaring med en Apple MacBook 13,3"
PS. har installeret 2x2GB i den efter et par timers brug med kun 2x1GB og forskellen er STOR, kan klart anbefales.
PPS. er der nogle der skal bruge 2x1GB DDR3 RAM ?
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af arsenio3d d. 05-08-2009 15:25:26.