ja ved jo af mange ikke vil hanle ved SHG fordi de er suger på dem på grund af det der skete men har lige sent nolge vare tilbage til SHG og proshop og kune se den pake jeg sente til proshop bliv undre skravet SHG de liger også ude i det same kavater men viste ikke de var det same men eller er der da ingen anden frosklrning på den bliver udnreskravet med SHG på kveteninger når den bliver sent til proshop
tja - var det ikke proshop ejeren der købte SHG så er det ikke så underligt - de sparer ved at bruge en adresse frem for 2. så har de bare kommet til at bruge det forkerte stempel ?. (synnergieffekter - billigere med et lager end det er med 2...)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af animal-mik d. 05-08-2009 07:21:51.
8# hvor har jeg skavet det gider du af vise mig det 😉 jeg har ksravet i 0# af jeg ved mange er sure på shg på grund afd et der skete da de bliv overtage ikke mig vis du læser det sådan liger du ord i muden på mig skriver så i 2# viste sku ikke de også have proshop sådan noget møj igen nevner ejg intet om shg så det må stå for din ajen ringing tro du vis jeg syns det var noget møj jeg lige have købt for over 2k 😉 og grunen til jeg srkiver møj i1# som igen intte står med SHG var jeg bestel 5stk I7 fra de 2 og hjælper ikke så meget når de kom fra same lare
Jeg kan kun sige at SHG og Proshop er sindsyg gode butikker at handle hos. Jeg har endnu ikke haft dårlige oplevelser med dem.
Shg's Kundeservice er nok det noget det bedste jeg har prøvet. og jeg har haft 2 RMA'er indenfor kort tid, hvilke der gik et par dage også var produktet ombyttet. 😲 ❤
12# det er så dig der overtolker 😉 køber dus elv for flere k steder du syns er møj visja så syns jeg vil de er møj vis ikke så gør jeg nok ikke 😉
13# mening var jeg have sent nolge cpuer tilbage til proshio bestelte 5stk I7 så bliv jeg bare lige navøs om postmaen have kloket i det da det var SHG der var srkavet under som modtager 😉
15# har ikek brug for opmækrsomhed enste der åbenbart har det er vis dig siden du blaner dig efter ejg ahr fåget svar iste var det vil beder af bruge tiden på af få hwt væk fra plasen som danmarks hw side der er mest nede 😉 16# det er dig der liger noget i det der ikke er det er noget møj fordi jeg bestelte for over 10k cpuer og de så komer fra same lager 😉 vis du mener det er fedt af have spilt tid så ja tillyke med det og lige en tilføelse de ogås have proshop var ikke mente til shg det er det du åbenbart har svært ved af fåstå det var Elbodan
19# nej skal han vis ikke kan huske tom81 overgik mig da nonig talte op sidste år 😉
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af saiot d. 05-08-2009 10:26:28.
#20 http://tinyurl.com/lyts2s - der er virkelig ikke anden konklution at du opretter denne tråd for at få opmærksomhed, når svaret er så ufatteligt nemt af finde.
Og hvad jeg i øvrigt bruger min tid på eller ikke bruger min tid på skal du slet ikke bryde dit hovede med.
23# vis alt hvad man kan fine svaret på på goolge ikke må spøres til så kan man da lige så godt luke hwt for alt kan googles elelr vent det går jo lige op så meget hwt er nede 😉 vis du ikke kan klare folk spøre om noget så la vær af svare sævre er det vil ikke vis jeg skuel skrive google til folk kune jeg ikke lave anet istet hjælper jeg folk selv om de bare kune goolge det det er det et forum er til for og vis ejg ikke gider skriver jeg ikke men du må mangle tid men igen har jo srkavet hvad du kuen ruge den på 😉
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af saiot d. 05-08-2009 10:37:42.
Hapii, er også proshop ejet, jeg har i hvert fald lige fået et par RAM stænger bestilt hos Hapii, men på pakken står der proshop, og adressen hedder da også Michael Drewsens vej...
en holder vist ikke helt.. Han har jo formået at lave en overskrift der kun indeholder en stavefejl. Det tror jeg ikke gør noget hvis man indtaster det samme i google.dk