Jah, deres service er ikke god.
Min bærbar gik i stykker; en af hængslerne gik i stykker ved at jeg tabte den fra en stol, skaden var ikke ret stor og de sagde at det ville tage omkring 3 uger at få det lavet.
Ventede noget tid og så kom der en mail fra dem at harddisken også fejlede noget, men da jeg sendte den ind var der intet problem. Men lige meget for meget jeg prøvede ville de ikke svare på hvad den fejlede.
Så efter 1 - 1½ måned efter jeg havde sendt den ind, beslutte jeg at de ikke skulle skifte harddisken.
Men efter det gik der lidt tid og pludseligt fik jeg en mail med at delene de skulle bruge var på retsordre og så gik der lang tid før jeg hørte mere.
Ringede et par gange til dem og rykkede for den, men det gav ikke rigtig noget. sidste gang jeg ringede fik jeg at vide, at det ikke var dem selv det behandlede sagerne længere, men et andet firma.
Så nu efter 3 - 3½ måned sidder jeg stadig her uden bærbar og skal starte d. 10 i skole, hvor jeg skal bruge den. Heldig for mig tjekkede jeg op på det igår og der skulle den efter planen være færdig med reparationen i går. Så venter på at de opdatere status på den. 🙂