Cooler Master ATCS840

Diverse d.  06. august. 2009, skrevet af totalgamer
Vist: 308 gange.

totalgamer

Overclocker
Tilføjet:
06-08-2009 00:17:51
Svar/Indlæg:
512/6
Hey HWT.

Jeg har et Cooler Master ATCS840 i sort.

Jeg har lige fået det for 2 dage siden, og bruger det nu som mit faste kabinet.

Jeg har dog fundet nogle rimelig "vigtige" fejl, og ville bare høre om det KUN er mit kabinet, eller om alle har den fejl..

Vi starter:

Harddisk og Power Led'erne er byttet, så Power er harddisk, og harddisk's LED virker ikke (Ved ikke om jeg har connectet forkert)

Front panel audio er byttet rundt, så hvor der er et lille billede af et headset er det mikrofon og omvendt.

Det var vidst det :p

Har i de samme fejl?

Godt nok lidt trælst :S Kan heller ikke få min power knap til at virke, men det er sikkert fordi den sidder skævt ind på bundkortet :D
bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
06-08-2009 02:47:34
Svar/Indlæg:
2958/84
Jeg har også fået mit for to dage siden, et supper duper kabnet og tillykke med det. :yes:

Det er vigtigt at du vender stikkende rigtigt + til + og - til -, min power-led sider til højre og HD-led til venstre og hedphone sider til højre og mic til venstre, om audio virker skal jeg ikke kunne sige pt. jeg har nok ikke sadt mig nok ind i hvordan MB. virker på dette punkt, ofte er det nok mere MB. der bøvler end kabinetterne.

Håber at det kan kaste lidt lys over sagen og at det ikke skal køres en RMA. på det. 😕

totalgamer

Overclocker
Tilføjet:
06-08-2009 12:39:28
Svar/Indlæg:
512/6
Det jeg mener er at billederne er anderledes i frontpanelet.

Der hvor der er et billede af et headset er den RØDE som er til mikrofon, og billedet af en mikrofon er så den GRØNNE, som normalt er headset. Det virker hvis man putter headsettet i den grønne, så det er mere billederne.

Jeg har kigget i min manual, og der står IDE LED ? :D Den har jeg sat som HDD LED, for det skulle vel være rigtigt?

Power LED virker slet ikke, og den har jeg også kigget efter i manualen.

Har fået rettet powerknappen forresten :D Som jeg sagde, en fejl af mig :D Men det er også svært at se noget når det bliver samlet klokken halv 3 om natten :P

Kan du ikke tage et billede af dit område med alle de der LED osv? Så har jeg lidt en fornemmelse af hvad jeg skal rykke på. Men jeg vil nu mene at det er rigtigt.

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
06-08-2009 16:10:28
Svar/Indlæg:
2958/84
Power LED stikket, prøv at vend det 180 grader.

På min front er mic'en rød og sider til venster, headfons er grøn og sider til højre.

Jeg har lige opdaget at Sata stikkts stål(flapper) stikker lidt ud, nå men hvad skal man også bruge den til, nå de ikke har smidt et sata-strømstik ved siden af, enerste fejl jeg kan se på dette pragt kabinet.

totalgamer

Overclocker
Tilføjet:
06-08-2009 18:09:09
Svar/Indlæg:
512/6
3# er billederne af headset og mikrofon også rigtige? :S

Har prøvet at tage power ud og sætte dem i igen. Stadig hdd der lyser :S

Men power blinker engang imellem.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af totalgamer d. 06-08-2009 18:09:32.

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
06-08-2009 18:46:02
Svar/Indlæg:
2958/84
Ja billederne er også rigtige, Har du så ikke bare taget fejl af hvad der er power og hvad der er HD. på dit MB. (Så kan du da bare sætte HD til power stikket og power til HD stikket så burte det da være låst) 😉

totalgamer

Overclocker
Tilføjet:
06-08-2009 20:58:51
Svar/Indlæg:
512/6
Nej, men det er bare en fejl fra Coolermaster. For det kan ikke passe at Power LED skal være længst væk fra power knappen, og Harddisk LED tæt på powerknappen. Så det er bare Coolermaster som har sat det forkert. Jeg skriver til dem og kræver et nyt kabinet med de fejl rettet, for jeg betaler ikke 1575 kr + porto for et kabinet fyldt med fejl, når det skal være til casemod.

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
06-08-2009 21:32:51
Svar/Indlæg:
2958/84
Nej, nej, den er god nok, det du der siger, sådan er det også på mit kabinet, power LED længst væk fra power knappen, så det får du ikke noget ud af.

Casemod ? havde du tænkt dig at skære i det. 😕

Det er det eneste kabinet jeg har set, som jeg ikke har haft lyst til at skære i, skulle lige være at smide et sata-strømstik til fronten men det er da også alt.

totalgamer

Overclocker
Tilføjet:
08-08-2009 00:06:48
Svar/Indlæg:
512/6
7# Ja, jeg skal lave vindue, male det hele, udskifte toppen og skære lidt hist og her inden i.
Det er dog ikke så meget der skal skæres, men afgjort et lækkert kabinet.

Det er en fejl at power led er længst væk fra power knappen. tror bare de har sat "klistermærkerne" forkert på, ligesom de har i frontpanelet.

Jeg tager ihvertfald fat i Coolermaster og kræver et kabinet med fejlene udbedret, da dette jo er til et casemod, og det skal fandme se ordentligt ud. for 1575 kr burde de sku kunne lave det ordentligt.

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2009 00:41:10
Svar/Indlæg:
2958/84
Ja, deeet er jo op til dig, tors alt så er det jo dit kabi, jeg synte bare det er synd, at skære i noget er er født perfikt og stilrent, men det er jo en smagssag men pøj, pøj med det. 🙂

totalgamer

Overclocker
Tilføjet:
08-08-2009 00:55:48
Svar/Indlæg:
512/6
Jo tak :D