Jeg har for nogle år siden, haft den ulykke for en kortere tid at være beskæftiget i Fona. Sælgerne der var allermest optaget af deres små kuponhæfter. Hvilken producent fik man mest ud af sælge? Måske sccorede man to mærker til hæftet på at sælge et Finlux, men det ene man fik for at skyde et Panasonic, er mere værd. Tænkte eksempler, da jeg ikke kan huske værdien af de forskellige ting mere.
Ovenstående, sammen med de penge der bliver betalt for at være på forsiden af tilbudsaviserne, samt stå bedst placeret på hylderne, er utvivlsomt en rigtig stor del af årsagen til at det går så godt for Acer. Alle producenter gør den slags. Bare se på Intel vs. AMD, hvor Intel fik en røvfuld af en bøde af EU.
Når det er sagt: Jeg har selv en Acer. Der er lidt bøvl med tastaturet, der kan finde ud af at lave dobbelttryk når jeg skriver hurtigt. Der ud over er den top$, derom ingen tvivl. Set ift det bøvl jeg har set med især HP maskiner blandt mine medstuderende, ser de Acermaskiner jeg ser på studiet ud til at klare sig temmelig godt.Ud fra egen begrænsede erfaring, må jeg altså tilslutte mig #3 mere proffe udmelding 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 11-08-2009 17:46:23.