Jeg havde en lignende oplevelse for omkring halvandet år siden med min daværende Nokia N73, der havde fået en revne på indersiden af skærmen, altså på displayet. Det resulterede i at jeg faktisk intet kunne se på telefonen.
Jeg tog så ned til TDC for at få det ordnet. I første omgang ville de ikke fordi de mente at jeg selv havde lavet revnen, og hende jeg snakkede med var desuden også ret ubehøvlet.
Jeg begyndte så at svare igen med samme tone, som vedkommende havde givet mig og så at, hvis hun ikke snart fik taget sig sammen, så der kunne gøres noget ved min ødelagte telefon (der forresten kun var 5 dage gammel), så kunne TDC godt vinke farvel til nogle loyale kunder, der smider mange penge i deres firma månedligt.
Efter det gik hun ud til chefen der sad på kontoret, og efter fem minutter kom chefen selv ud og sagde undskyld for den dårlige behandling, hvorefter han finder en ny mobil frem fra hylden og giver mig den.
Siden den dag har jeg altid kunne snakke direkte med chefen derinde, så det er bare herligt.
Så lad os da håbe at det går lige så godt for dig nu her, når du skal have lavet din iPhone 🙂