#4 tak for link
#8 godt forslag det med terapeut eller psykolog - begge dele er vel lige godt?
Jeg bruger korte svar, da jeg anser denne tråd for grav-alvorlig. Og derfor kommer der så lige en forklaring.
Vi skal bare passe på vores høns, så passer de sig selv, og de passer på os og alt andet.
Jeg vil udelukke at bruge dansk i denne tråd, da jeg ved det alligevel nu i skrivende stund er blevet aflyttet, oversat, afkodet, fortolket, måske endda heltsikkert engang ligenu eller en anden "god" gang blevet misforstået...
Uden at være ordkløver eller kværner, så kom ovenstående lige fra hjertet til hjernen, da jeg har slettet lidt i indlægget (no shit) -endda uden en edit, men man ved jo hvor backspace sidder 🙂
Kan I nu nyde det og hygge jer derude - og så læg ikke så megen vægt i tal og bogstaver - alle tal og bogstaver er gode tal - ellers var de slet ikke blevet til noget og opfundet i tidernes morgen 🙂
Kun menneskets tvivl og tvivl på hinanden kan ødelægge det hele, ellers så klarer naturen det, bare lige såden dér eller over 20mill år for bare lige at slynge et tal ud
Ikke noget om vores 2016-4+0-tråd vel, helt uden at være paranoid ment - den sku være udsat fra 42 til 1000 år nu, så vidt jeg er ringet op (host), hvilket giver os god tid og minsker stressfaktoren
Husk brug masser af smileys hvis i mener det godt - vi burde have en selvtillidssmiley eller en 58% light-side-ninja-smiley - det ku være godt
/hygge 😎