#10: PC3-10666 er standard hastigheden til Ci7 2.66@2.8Ghz intel boost.
Jeg har endda kørt DDR2 PC2-6400 og DDR3 PC3-10666 lang tid før Ci7 systemet med Gigabyte P35C-DS3R som kunne tage begge typer ram.
Jeg ved godt at Ci7 er til andet end spil, men jeg købte min med fokus på at jeg skulle køre SLi og valget stod ml. nyt s.775 og Q9550 vs s.1366 og Ci7. Efter div. reviews kunne det ses at multigpu løsningen tilsyneladende gav mere slag på tasken m. Ci7. Så jeg sprang jo på den løsning med forventning om noget positivt... men det blev bare aldrig rigtig positivt. Sløvt OS, micro-stuttering som blev endnu mere tydliggjort efter anskaffelse af HTPC'en. Div. formatteringer, bios/windows tweaks gjorde hverken fra eller til. Bevars den gav de resultater den skulle i div. benchmarks, men micro-stuttering og store FPS fluktuationer samt den sløve respons i vista tog sku toppen af glæden. Det var nogen gange som at køre med 200km/t og så blev bremserne knaldet i brund og så blev der 1sek. efter kørt 200km/t igen... det giver ikke noget rart flow.
Så alt i alt sad jeg og følte at jeg var blevet mere el. mindre "røvrendt" af div. anmeldelser om X58 + Ci7 komboen, og skæbnens ironi er så at jeg få dage efter salget af Ci7'ern finder ud af at jeg ikke har været den eneste med problemet, men selvste Tom's Hardware har haft samme symptomer m. Ci7, X58 og nVidia grafikkort.
#11: Det er bare et spørgsmål om tid... lige som alt andet.
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Gripen90 d. 14-08-2009 13:55:38.