Nogen ved Odense som har Feser One ?

Vandkøling d.  14. august. 2009, skrevet af angloamerikansk
Vist: 367 gange.

angloamerikansk

Elitebruger
Tilføjet:
14-08-2009 11:55:55
Svar/Indlæg:
978/160
Hej.

Jeg er i tvivl om jeg har nok Feser One og skal have systemet op at køre senere i dag.

Nogen som evt. har noget Feser One stående jeg kan købe ?

Skal ikke bo for langt fra Odense.... helst.
slagteren

Elitebruger
Tilføjet:
14-08-2009 15:30:38
Svar/Indlæg:
624/105
Jeg har godt nok ikke noget, men jeg kører selv med destilleret vand fra matas og kølevæske til biler, og det har kørt nu de sidste 5-6 mdr. uden problemer, og vandet er fint endnu.

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
14-08-2009 15:33:47
Svar/Indlæg:
8762/174
Jep jeg køre også med destrileret vand sammen med almindelig kølervæske til bilen det er den billigste blanding og er fuld ud lige så god som f.eks en feser one's kølervæske 🙂

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
14-08-2009 16:51:32
Svar/Indlæg:
4230/89
kan desværre ikke hjælpe 🙂
men har du overvejet at prøve med noget andet kølevæske på et tidspunkt??

jeg kørte i en periode med feser1 også, og syntes ærlig talt ikke det var specielt godt, mit problem var nok at det skummede, og derfor hele tiden trak nyt luft med rundt i systemet, som jo logisk nok nedsatte køle evnen, samtidig med at det larmer irriterende meget når der kommer luftbobler/skum igennem pumpen 😕

men hvis du har kørt med det før er det jo fint nok :yes:
det billige effektive alternativ ville som de andre siger være alm. kølevæske til en bil, og demineraliseret vand...

hvis du ikke bryder dig om lugten eller farven,
kan du også bruge demineraliseret vand, og så bare selv tilsætte den ønskede farve.. bare husk at tilsætte noget antikorrosions væske, og noget imod alger 😉 😉

totalgamer

Overclocker
Tilføjet:
14-08-2009 17:20:41
Svar/Indlæg:
512/6
3# Han købte det brugt af mig igår aftes, og det er et dualbay reservoir, så luften samler sig i toppen og kommer derfor ikke med ud i systemet igen.

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
14-08-2009 17:39:40
Svar/Indlæg:
8762/174

Nej men det kan jo stadig godt skumme væsken.

Hvade samme problem da jeg kørte med noget rødt feser one væske og det var godt nok spild af penge..

Det blev indkøbt på grund af den røde uv farve og der var satme ikke meget uv over det 😐

Plus så smitter væsken af på du skal ikke have noget på dine fingre også tørre det af en i din trøje det er en rigtig dum ide så er du advaret 🤣