Jeg tror at der er utrolig mange MILLIONER iPods og iPhones i omløb, de har jo så godt som verdensherredømmet i bærbare musik afspillere...
Så at der er en eller to der bryder i brand, lyder ikke urealistisk i mine ører, dog at de ligefrem springer 3 meter op i luften og flyver ind i hovedet på ejeren som et varmesøgende missil, er mere "science fiction" agtigt i mine øjne...
En helt anden ting er at disse produkter bliver brugt i mange forskellige lande, og i forskellige omgivelser, folk tager sin mobiltelefon med sig over ALT, og jeg mener det bokstaveligt, hvor mange telefoner er ikke gået i stykker af at folk taber den i lokummet?
Hvis telefonen har fået fugt, eller har ligget i forruden af en bil om sommeren, eller hvis de møg teenagere leger fodboldt med den, så øges risikoen jo markant for at der kan ske noget, husk nu på at det ikke ligefrem er en arbejdstelefon, men en design telefon som man skal passe på 😉
Desuden så er der SÅ meget hype og omtale af apple lige nu, og medierne er ikke sløve for at fremhæve ( overdrive? ) sådanne historier... Folk ved det og tænkrer måske at de kan presse et par $ ud af store apple :yes:
Skal lige siges at jeg inden for det sidste år er blevet mere og mere apple venlig, det startede med iphone 3G, og så en airport express, så en timecapsule, derefter en mac mini med trådløst keyboard, nu har jeg så en macbook pro 13" og jeg har været meget meget glad for det alt sammen, hvis man bare passer på sine ting skal de nok holde i længere tid, men sådan er det jo med alt i livet 😲
bare mine 45 cent 😛