Jeg er igang med at bygge min første computer, jeg har sat alle ting til og nu har jeg en masse Molex stik tilbage hvad er det og hvad skal jeg bruge dem til ? Har et Antec Sonata iii 500 kabinet med standart psu.
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af thias- d. 15-08-2009 00:58:36.
det er ikke ikke sikkert du skal bruge dem. hvis du ikke har IDE harddiske eller dvd/cdrom så er de ikke til noget. med mindre de kan bruges en blæser eller noget andet skrammel /lys
What he said, det er så småt udgået det stik skulle man tro, jeg går heller ikke ud fra at du har et gammelt AGP grafikkort du kan bruge et af dem til i maskinen.. ;o)) 🤡
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Selas d. 15-08-2009 00:29:07.
er det vigtigt at alle de der spacere eller afstands stykker mellen bundkort og kabinet er installerede, jeg har brugt 6 for resten passer ikke med bundkortet.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af thias- d. 15-08-2009 00:57:59.
Jeg formoder thias mener de dimser som sidder imellem bundkortet og kabinettet, hvilke bundkortskruerne sidder i. Jeg har haft samme problem og det virkede fint, der opstod dog et problem når jeg skulle sætte RAM i fordi bundkortet bøjede lige rigeligt når jeg satte RAM i. Jeg var dog så heldig at jeg på det tidspunkt arbejdede i en computerbutik hvor de havde nogle af den type liggende.