#34 Man skal godt nok være lidt "out there" for at ville være en del af crew, men SÅ langt out there skal man heller ikke være 😛
Lige en ting til saiot, den artikkel skrev jeg, fordi jeg blev opfordret til det af brugerne.
Jeg har altså selv købt den, til eget forbrug med mine EGNE penge, at jeg ikke har et surround sound anlæg, eller det helt nyeste inden for TV og HIFI, må du altså meget undskylde...
Desuden så var dit første indlæg i den artikkel rimelig neutral, det var først efter at spuncut begyndte at brokke sig, at du fik lyst til at tag-teame med ham og rakke ned på artiklen, på mig som skribent, og til sidst hardwaretest...
Alt i alt så lyder du meget utilfreds med hardwaretest, så hvorfor du stadig er her er mig en gåde, men man skal vel blive ved for at opretholde sine 17 posts om dagen... 😎
Hvis det havde været en I7 OC artikkel, hvor skribenten kun bruger en stock køler kan man som bruger da godt brokke sig, men på sådanne artikler som ikke er hardwaretests speciale, synes jeg man skal tage det for hvad det er, og ikke kritisere den langt væk, fordi den ikke er lige så flueknepper agtig med alle detaljer, og ikke bliver slynget avancerede begreber ud.
Hvis man gerne vil have det så kan man jo gå til recordere, eller flatpanels og få stillet lysten dér.
Så saiot vær nu sød, pretty please, at slappe lidt af, nyd vejret, eller lav et overclock hvad ved jeg, men dine ulæselige brokke kommentarer er der nok et par stykker der er ved at være trætte af.