Jeg ku ikke brug 12/19mm push on fittings fordi de var for stor. :'-( Jeg gider ikke brug mere high flow fittings mere, fordi der kom lidt væskeløler ud mens jeg støver af. :'-( Og jeg kan ikke brug spændebånd på mine high flow fittings fordi mine slange er for tyk. :'-(
Hjælp mig med at vælge fittings til min kølehoved og lidt tynde slange..
Det er jo et highflow kølehoved, så jo mere vand du kan presse igennem det, jo bedre. Derfor er highflow fittings faktisk det bedste, hvis du stoler på det. Du kan evt. bruger 13/16mm slange, så skulle der være plads til spændebånd.
#9 hvis jeg skal købe som #1 har linket mig,så skal jeg jo også finde L form fittings først. Hvis der er ikke noget i den størrelse så kan jeg ligeså godt bare købe luftkøler til min NB og den der GTZ så jeg kan brug mine 12/19mm Push On fittings som jeg har ellers købt til min D-Tek...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af IntelH2O d. 20-08-2009 00:25:15.
Jamen så køber du da bare lidt L-fittings. Hvad er problemet i det ?
Og hvorfor er det lige at du vil have det GTZ, det giver da slet ingen mening. Og hvorfor nu også ny radiator ... forstår sgu ikke helt hvor du vil hen med alt det..
Jeg er også lidt spændt på at høre, hvor du vil hen med det GTZ...
Jeg har lige købt et FuZion V2, efter at have læst en del tests, hvor folk har brugt helt op til 19/13 mm. slanger - ingen problemer.
Måske var problemet mere kvaliteten af dine slanger? Jeg har hørt fra flere (bl.a. en af mine kolleger), at bruger du MasterKleer 15,9/11,1 mm. på 11 eller 10 mm. fittings (min kollega kører med dem fra Bitspower, men du kan nok sagtens finde et billigere alternativ), så får du absolut ingen leaks. Du opvarmer bare slangen i kogende vand og møffer den udover dine fittings. Når slangen køler af igen, sidder den så godt fast, at du skal skære den af!
Som sagt: mange folk har gode erfaringer med dette. Prøv at smutte en tur forbi forumet på www.octeamdenmark.com og spørg folkene derinde hvor godt MasterKleer er. Jeg vil vædde med, at Nosferatu svarer dig først... ;)
Som Nutman er inde på, så kan du gøre det med det kogende vand, og så bare lige en lille strips udenpå, hvis du vil. Det virker fandme bare. har selv kørt med det - No leaks.
#14 Jeg fandt lige ud af at jeg skal brug dem der, der kom med i pakken på D-Tek fuzion`s fittings. 🤡 Så ikke mere om GTZ kølehoved. Jeg købt bare en triple radiator.