mobiltelefon i udlandet??

Hyggehjørnet d.  20. august. 2009, skrevet af Mentos3
Vist: 600 gange.

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
20-08-2009 14:47:17
Svar/Indlæg:
4230/89
hejsa alle...

det er sådan at jeg står og skal til Australien sammen med min familie, fra sidst i oktober, til starten af december...
mens vi er dernede bliver det selvfølgelig nødvendigt at have noget inbyrdes kontakt familien imelle(det er jo ikke meningen vi skal være sammen dernede hele tiden)... og så har nogen af os også kæreste, venner osv herhjemme vi også gerne vil være i kontakt med mens vi er væk...

problemet er bare, det koster 😛
så jeg er jo på jagt efter et alternativ... måske et specielt abonnement der er meget billigere end de almindelige(har prøvet at ringe til telefonselvskabet men det har selvfølgelig ikke noget)...

vi har snakket om at købe taletidskort dernede, så vi kan ringe indbyrdes til normale priser, men hvad kan man gøre ved dem herhjemme??? 🙂
hvis man da kan gøre noget 🙂?

pax

Overclocker
Tilføjet:
20-08-2009 15:25:20
Svar/Indlæg:
96/6
Jeg rejste i Australien for nogen år siden, og der købte jeg et telefon kort, hvor man ringede gratis til en udbyder, hvorefter man blev stillet videre til Danmark.

Det er lidt samme koncept, som udlændinge bruger herhjemme, når de skal i kontakt med deres hjemland.

Jeg tror forresten ikke, at jeg gav mere end 20 øre pr. minut. 🙂

Go` rejse.......det er et dejligt land

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
20-08-2009 18:14:30
Svar/Indlæg:
4230/89
#1 det lyder da ikke til at være særlig slemt 🙂
var det noget du havde købt på forhånd, eller dernede? 🙂 og kan du evt huske hvad det hedder?? 😀

og jo tak, jeg glæder mig jo også nærmest som en lille pige til juleaften 😛
har fået fortalt mange gode historier dernede fra af min far og mor, som boede dernede nogle år for længe længe siden 🙂

TheGreenFoX

Superbruger
Tilføjet:
20-08-2009 18:17:55
Svar/Indlæg:
1897/51
Der er jo også skype og lignende... Men det kræver så at personen i den anden ende har en bruger og et headset

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
20-08-2009 23:36:39
Svar/Indlæg:
4230/89
#3 jae, det er rigtig nok,
men jeg kommer bare ikke til at være i nærheden af en computer specielt tit... 😕