#23 Sorry, men det der holder ikke en meter. Dels kunne kæresten, hvis det rent faktisk er hende der har brugt pc'en, havde fået fat i dig, og du kunne have videregivet en besked igennem hende. Dels har du haft tid til at montere bundkortet, og dermed også tid til at skrive et par linjer om problemerne du hævder at stå med. Adressen på #0 har du tydeligvis haft, og derfor kunne du eller kæresten havde forsøgt at finde et nummer as well. Hvis nu hun er ude af stand til at betjene msn.
Det er fint at du medsender lidt ekstra, som en form for plaster på såret. Men din attitude er bare ikke i orden. DU har været flere dage om at leve op til din del af aftalen, uden at give #0 besked. Det er dig der har et problem. I havde en klar aftale om at han skulle have varen inden weekenden, og jeg forstår ganske simpelt ikke, at du ikke har følt et ansvar, ej heller gør det nu, for at du ikke levede op til din ende af aftalen.
Hvis det med din søster er sandt, gør det mig ondt. Min mor døde for snart fire måneder siden, så jeg ved godt hvordan det er at leve med sygdom i den allernærmeste familie. Det kunne også være en god forklaring på at man måtte udsætte en klar aftale, men ikke, at man lader folk hænge uden at vide noget. Jeg håber det bedste for din søster.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 21-08-2009 13:51:23.