Sidder og overvejer om jeg skulle skifte min E8400 ud med en Q9550 eller en Q9450. Vil jeg få noget ud af at skifte eller skal jeg vente til intel kommer ud med deres nye duelcore.
P.S jeg bruger PCen mest til at spille på. SPIL GTA 4 Crysis
Du bruger ikke pc'en til billede eller video redigering, vel ? For så vil du nok ikke få så meget ud af det. Det er mange penge for at køre to spil bedre. Gta vil jo klart kunne udnytte de to ekstra kerner og Crysis vil da også til en vis grad.
Men ellers ville jeg have ventet når du nu har en E8400. Du kunne jo evt. lege med noget overclocking, hvis det var ?
jeg har OC CPUen til 4250. Er der ikke andre spil jeg vil få noget ud af at skifte?. jeg bruger PC mest til spil så billede eller video redigering er ikke noget jeg arbejder med.
#alle Enig... #0, hold dig til din cpu, og hvis du vil have mere spil-ydelse så hold øje med de nye GFXs fra ATI når de kommer inden alt for længe (eller nvidias når de kommer engang efter jul/nytår, hvis du kan vente så længe)
#5 Vil nu mene at hans gfx er fint nok 😉 Altså, man behøver jo ikke købe nyt hw bare for at bruge penge. Det er sgu spil. Og især når det er begrænset hvad man får ud af det. 😴