Superbruger
Tilføjet:
26-08-2009 12:20:43
Svar/Indlæg:
47/7
Hej HWT medlemmer.
Jeg har lige ind til i går arbejdet for Service firma inden for IT og Electronik. Og jeg ville lige kort fortelle hvor for lige ind til i går.
Je har haft købt en Dell XPS M2010for okirng 2 år siden, Sælgeren lokkede mig til at købe CompleteCare forsikringer med (og jeg mener alvorligt han lokkede mig) Jeg blev så 3mdr efter købet af XPS M2010 den glader CompleteCare køber da jeg ved et uhæld smadrede den. Ringede til Dell dansk support, XPS support som det hed den gang og Complete care næsten hver dag i ca 1år og endelig fik jeg min ny XPS 430 fordi M2010 var udgået.
Der skete en masse problemer med maskinen. Den virkede ikke optmial frøs, røg ud af nettet og en masse andre ting. Så laver de 5-6 repararioner på maskinen til sidst får jeg en kæmpe XPS 730X som ikke en gang kør lige så stabil som min kones Packard bell bærbar. For første gang jeg nogen sinden tænder maskinen kør den chkdisk, 2 gang jeg tænder maskinen fryser den i windows efter 2min, 3 gang jeg tænder maskinen fryser den ved windows login, og fejlen fortsætter.
Jeg kontakter Dell med problemet, igemmen tiderne skifter de 2 bundkort, 1 cpu, ram osv + Jeg har prøvet med min egen private sprit nye HDD... Fejlen er der stadig.
Dell er bevist om problemet og det er over 1md. siden de har gjort noget ved det. Jeg kontakter forbruger styrelsen og de forteller mig kort om mine lov... Jeg sender en pæn brev til Dell om at de har 14 dage fra modtagelsen af brvet om at afslutte sagen. De har lov til 3 ting, Enten min fulde penge retur, en sprit ny computer eller at reparer den. Da de har haft der 3-4 forsøg ville ikke have den skulle repareres.
kun 3 dage senere blir jeg kaldt ind til samtale med direktøren osv... De forklare mig kort at Dell har ortalt at jeg bedrager dem. Der med har firmaet 2 udveje. Enten skulle firmaet fyre mig omgående ellers ville Dell opsige deres kontrakt med firmaet. Jeg fik snakket med firmaet, de tror på min version af historien og dermed blev jeg fristillet med fuld løn i 3mdr.
Hvad kan jeg gøre ved det? Ville også reklamere det i medierne...
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af DomDom d. 26-08-2009 13:08:03.