-> Alle
Der skal vel ikke siges så meget om hvem der ikke er her mere end der allerede er gjort. Jeg kan i hvert fald kun tale på egne vegne.
Først og fremmest, så har der jo været nedetiden, kombineret med en sommerferie og en tiltrængt periode væk fra tastaturet. I samme ombæring, skal det ikke være en hemmelighed at HwT.dk har været ude i noget krise. De ufrivillige nedbrud kan jo ikke rigtigt skjules for nogen, hvilket har betydet at en stor del af crew har ydet en enorm flot indsats.
HwT.dk har, som sådan, ikke hængt med røven i vandskorpen i dén forstand, men der blev meldt ud at en ekstraindsats nok var påkrævet. Det stod mig derfor klart, at jeg nok burde trække mig.
Af rent personlige årsager, så har jeg (ligesom så mange andre) et arbejde ved siden af og i den forbindelse står og stod HwT.dk som en "sideting". Desværre sker der sommetider det, at ens hobby optager for meget tid, og man er derfor nødt til at prioritere. Så for at frigøre mere tid til anden side, valgte jeg (inden HwT.dk kom op igen) at melde klart ud.
Min fritid burde gå til andre ting, deriblandt min dejlige - i lidt forsømte - kæreste der har været mere end almindeligt tålmodig.
Desværre medførte det så, at jeg lod alting stå lidt i stampe. Så, for mit vedkommende, kan man vel godt sige at der har været lidt "fnidder" med (den øverste del af) crew.
Jeg kan ikke understrege nok, at det står for egen regning, og at jeg kun kan undskylde at jeg på det groveste har udnyttet en godgiven og velment tålmodighed. Som skribent skal man overholde deadlines og aftaler, hvilket jeg - mildest talt - ikke har været god til.
Det har, som sådan, ikke noget at gøre med min inaktivitet. Som det - ganske korrekt - er påpeget længere oppe, har jeg haft noget problemer med mit internet. Kombinér det med... ja, manglende lyst til at drive værket, sensommerferie-eftervéer og tanker andensteds, så er hverken HwT.dk, Facebook eller andre sites placeret ret langt oppe på listen.
Jeg vil fortsat kigge ind, fra tid til anden, men slet ikke i samme grad som før. Det har ikke noget med hverken crew eller brugere at gøre. I er alle nogle herlige mennesker som kun fortjener en ærlig udmelding og de bedste forudsætninger.
... måske lige med undtagelse af Anru 😛
Spøg til side 😳
Måske der nok kommer en spam-tråd eller lignende i fremtiden.
-> Fearless Angel/Rune
Som vi har diskuteret så ufatteligt mange gange før. Det er kun dig der kalder mig "nn", og jeg har, så ufatteligt mange gange før, undret mig over hvorfor. Mit nick er "NoNig" og mit *IRL* navn er "Allan".
Den eneste der kalder mig "nn" er dig 😉