Hvem er her ikke mere?

Hyggehjørnet d.  26. august. 2009, skrevet af dasjap
Vist: 1189 gange.

dasjap

Superbruger
Tilføjet:
26-08-2009 15:10:49
Svar/Indlæg:
2534/80
Kan huske der blev skrevet da hwt vente tilbage efter den ufrivillige pause at, der var blevet skiftet ud i crewet. Hvem er det præcist der ikke er her mere?

Har været syg på det sidste så har ikke rigtig fulgt med, så undskylder hvis emnet har været oppe før.
Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 15:11:53
Svar/Indlæg:
8762/174
NoNig er ikke med i crewet mere

Elitesoldaten

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 15:12:50
Svar/Indlæg:
2038/121
Må man spørge hvorfor de har "rydtet op" i crewet?

dasjap

Superbruger
Tilføjet:
26-08-2009 15:15:37
Svar/Indlæg:
2534/80
#1 Ok. Og lidt surt når NoNig nærmest var halvdelen af hwt.dk

#2 De var måske ikke enige om tingene?

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af dasjap d. 26-08-2009 15:16:59.

Mads321

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 15:32:40
Svar/Indlæg:
3162/326

Du kan altid se hvem der pt. er aktive crewmedlemmer her:

http://hwt.dk/staff.aspx

Mvh. Mads 🙂

dasjap

Superbruger
Tilføjet:
26-08-2009 15:34:06
Svar/Indlæg:
2534/80
#4 Jeps har kigget der, men kunne kun umiddelbart spotte at NoNig var væk 🙂 Er der flere?

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 15:35:48
Svar/Indlæg:
6181/270
Ja for helved, vores fritte er sgu skredet.

Vi vil have fritten tilbage :'-( 😩

Pizzadude

Redaktør
Tilføjet:
26-08-2009 15:39:07
Svar/Indlæg:
5363/442
#0 Det er skam stille og fredeligt, nogle havde ikke interessen mere, og valgte derfor at forlade Crew - meget andet er der egentlig ikke i det. TIl gengæld har vi fået et par nye skribenter, og deriblandt en ny fritlægger.

Shadowhunter

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 15:41:48
Svar/Indlæg:
5474/39
kan se Claus ikke er der mere...
Hvorfor han er stoppet ved jeg ikke.... (Jeg kan nok heller aldrig få den sande årsag da jeg ikke er kammerat med ham eller ven)

Suk, Livet er en stor kamp. Hvor man hele tiden skal kæmpe.... Og altid ender op med samme resultat. :'-( Derfor nok også en af grunden til jeg ikke er egnet til militæret, men hvis skulle falde så er der heller ikke så mange mennesker. Det kommer til gå ud over hvis det ender med kommer ind. Så vælger blive tage med til Afganistan...

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 26-08-2009 15:42:30.

Reverb

Superbruger
Tilføjet:
26-08-2009 15:44:39
Svar/Indlæg:
454/68
#8: A hva' ? gav ingen mening.

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 15:53:07
Svar/Indlæg:
4310/364
#8 🤡

epi^zepto

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 15:58:38
Svar/Indlæg:
3329/182
Huddy er heller ikke på listen mere.

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 15:58:54
Svar/Indlæg:
20170/383

hvor det piveri lige fra ?? :-S

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 16:06:14
Svar/Indlæg:
7765/230
Fatter nada af det der og anser ellers mig selv for at være rimelig skarp. 😳

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 16:34:56
Svar/Indlæg:
6181/270
Er det mig eller er der ved at bleve kedeligt at være herinde på hwt.
Hwt har nemlig ikke været hvad den var engang for ca et halvt år siden.

Hvad sker der for de nye skribenter, hvorfor får vi ingen artikler fra dem mere?

Pizzadude

Redaktør
Tilføjet:
26-08-2009 16:41:26
Svar/Indlæg:
5363/442
Ingen artikler? Er en artikel ca. hver 2. dag ikke nok?

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Pizzadude d. 26-08-2009 17:11:44.

Shadowhunter

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 17:00:01
Svar/Indlæg:
5474/39
#alle

Havde bare lidt nederen på over en dårlig dag.

Jeg kan også nogle gange være slem til pive lidt for meget...

Når det er sagt, så er der forsvundet mange fra siden. Dem der før hen har været med til holde gang i den her inde...

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 26-08-2009 17:00:54.

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
26-08-2009 17:12:29
Svar/Indlæg:
2127/11
Jeg er med på at gassen delvist er gået af ballonen herinde, desværre. Personligt skal jeg ikke lægge skjul på, at det delvist handler om at Nonig holder sig i baggrunden. Jeg er ikke på nogen måde ude på at rakke på resten af crew, som er sympatiske mennesker. Der findes bare nogen der rager op, alene i kraft af en mere end normalt sprudlende personlighed. Allan fyldte meget herinde, og imo mest for det gode.

Stilheden fra crews side efter siden kom op igen, har længe fået mig til at spekulere i at der meget vel kan have været noget fnidder i baggrunden. Det vil vi jo aldrig finde ud af, og fred være med det. Det virkede bare sådan på mig. Folk (crew) er mere afdæmpede, på en måde der for mig ligner stilhed efter storm.

Men hvorom alting er: Crew har sin del af ansvaret, ejerne har det primære, for at der fra baglandet af leveres energi for at få siden op på noget der ligner vanligt niveau. Men uden os kan de ikke gøre ret meget. Det tager nok lidt tid, men vi har en god side i HWT, og den er en ekstra indsats værd.

Geez! Jeg tog lige mig selv i at være ved at hælde ice tea op i mit askebæger?! Gamle idiot. Jeg skulle vist køres til skrotning 😛

arsenio3d

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 18:49:15
Svar/Indlæg:
2823/238
Der er såmænd ikke noget fnidder imellem os crews...

Artikkelflowet er nogenlunde det samme som før, nyhedsflowet det samme, eller lidt bedre faktisk.

Der har tilgengæld indtil for lidt siden ikke været så mange besøgende, og ikke så mange logget ind, det er imo brugerne der gør det her, til det dejlige sted det nu er 😉

Hvad med alle de fede AMD artikler? Det da nice 🙂

Shutdown

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 18:55:01
Svar/Indlæg:
8947/160
Jeg har skrevet til et par stykker omkring NoNig da jeg er en af dem der savner ham ❤ ❤ Og JA,. Der ER blevet mere kedeligt herinde,. Der er slet ikke det samme flow, og det selvom jeg selv skriver mere end længe herinde. 😩 🙂

adam93

Superbruger
Tilføjet:
26-08-2009 19:02:17
Svar/Indlæg:
233/16
synes også ligesom der mangler noget herinde? nogle flere tests af grafikkort og bundkort måske? 🤣 🤡

Shutdown

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 19:03:32
Svar/Indlæg:
8947/160
Det er slet ikke test osv der mangler,. Det er LIV i forummet der gør det sjovt at være her.!! :'-( :yes:

arsenio3d

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 19:07:53
Svar/Indlæg:
2823/238
#20 Der kommer jo nok snart en røvfuld nye ATI/AMD grafikkort på markedet, og så skal de nok testes 😉

Og nvidia kommer jo sikkert også med deres modsvar lige efter, så på den front kommer der nok en del spænende ting 🙂

Lad nu folk komme tilbage fra deres ferie, og lige komme tilbage til hwt, det skal nok blive godt, bare giv det lidt låååve ❤

😛 😛

OverLorD

Superbruger
Tilføjet:
26-08-2009 19:11:31
Svar/Indlæg:
1471/40
Med hensyn til artikler og nyhedsstof er det min rent subjektive fornemmelse at flowet er det samme som altid.

Til gengæld virker det som, at der er mindre aktivitet fra os menige brugere af hwt, og det må vi så prøve at rette op på.
Jeg savner også lidt NoNig's spam tråde, men det er der vel råd for, personligt mangler jeg de tråde der ender i det rene anarki.

Folk kommer og går, men hwt.dk ,skal nok bestå. 😎

Mads321

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 19:20:11
Svar/Indlæg:
3162/326

Jeg tror nu grunden til crews manglende tilstedeværelse på forum er af ren og skær travlhed.

Der har før i tiden været en del fra crew der med tiden ikke længere lavede så meget, hvis overhovedet noget arbejde for HwT, hvor de så i stedet har brugt tiden på forum i stedet.

Det vi først og fremmest er, er jo et hardware test-site, og derfor kommer arbejdet (læs: artikler) altid før fornøjelse (læs: personlige indlæg og omgang på forum).

Vi er jo alle i crew (med meget få undtagelser) helt almidelige brugere der på et eller andet tidspunkt har søgt ind som skribenter. De der så har valgt at træde ud af crew, må man så også forvente, nok er de der har haft for travlt med så meget andet, har fået nok at at snakke om hardware, eller på anden vis ikke længere har følt tiltrænkingen.

Det har bevirket at de mest inaktive skribenter ift. arbejdet med artikler, har været de mest aktive på "fornøjelses"-siden..

Det er fra en professionel vinkel noget uholdbart, netop fordi at situationen hvor en crew holder op (får nok, har travlt - whatever), efterlader et savn der ikke kun er begrænset til vedkommendes artikler.

Men sådan ligger landet altså - det er en dual-whammi i form af både det professionelle arbejde og det sociale.

Men altså.. det er heller ikke "meningen" at vi skal føde siden med både et artikelflow og et socialt netværk på forum. Man kan ligesom sige at vi i crew har vores legeplads i form af arbejdet med artikler, og i som brugere har forum'et som jeres.

Men uanset hvad, så syntes jeg det er ret tyndt at sige at det var bedre før i tiden, græsset var grønnere osv. Det var det jo ikke uden grund. Vi skaber selv hvad HwT er. Dvs. hvis man piver og piver, så er der en god chance for at man finder andre der gør det samme, og så har man skabt en trend...

Vi arbejder i crew for tiden meget med samarbejde internt, artikelskriveri og at højne vores niveau og levere et fortsat spændende arbejde, hvorfra en del af entusiasmen skal - og altid er kommet fra.

Vi kan jo bare kun gøre så meget, og ikke mere end det. Derfra og så til månen er det ligesom jer brugere der har bolden, og det er jeres indspark, inputs, kommentarer, ris,ros, fis og ballade, skøre idéer og underholdende indlæg der skal gøre HwT hvad det nu engang er.

Og så må jeg hellere slutte med at sige at det selvf. er min egen personlige holdning, ikke crews der er givet udtryk for her.

Mvh. Mads 🙂

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 19:46:32
Svar/Indlæg:
5891/423
Jeg må også indrømme at det er lidt stille jer :/.. Men synes heller ikke forummet fanger mig, som det gjorde inden det hele holdte en laaang pause, derefter har der været noget ferie og sådan, og synes fandme det er ærgeligt, for elsker HWT, og nu hvor nogle af de gode skribenter er stoppet (som er aktive i forum too), så er det endnu mere nedtur ☹... 😕

forresten Anderson er vist også stoppet i CreW 😛

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 19:49:18
Svar/Indlæg:
6181/270
#25 næh han er vist ude og finde Mrs Anderson. 🤣

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 19:53:25
Svar/Indlæg:
5891/423
#26 😛 🤣 🤣 😀

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 20:17:47
Svar/Indlæg:
4018/217
#26 Perhaps we are asking the wrong questions.

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
26-08-2009 20:26:14
Svar/Indlæg:
2127/11
Mads @ #24: Rart med en forklaring på udskiftningerne man kan forholde sig til. Jeg ved jo at du har ret i din "crew- vs. forumaktivitet" på i hvert fald flere af de crewmedlemmer der ikke er med mere. Da jeg samtidig ikke kan undgå at bemærke den indsats nogle af jer andre lægger i jeres arbejde på sitet, kan jeg jo kun sympatisere med tanken bag. For ja, i er sgu nogle der leverer et knaldhamrende godt stykke arbejde. Det er der imnsho ingen tvivl om.

Omvendt, bare for at være en smule dobbeltmoralsk, må jeg da erkende, at lige netop det personlige engagement i forummet, var det der for alvor tiltrak mig ved HWT. Mere menneske, mindre "ophøjet crew". Uden at beskylde jer for den slags, hvad jeg håber at du forstår. Det er bare fedt at kende crew som mennesker, ud over som funktioner.

Jeg ved selv, fra tidligere indsatser som admin og lign., at det hurtigt går op i arbejde, i stedet for det sociale på den pågældende side. I hvert fald hvis man ønsker at gør sit arbejde ordentligt. Pt er jeg ikke inde i alt hvad der laves på alle danske it sites. Men jeg tror faktisk at i er førende, eller i hvert fald ligger klart i toppen, hvad antallet af tests angår. Ikke om jeg forstår at folk brokker sig over den side af sagen. Mht nyheder ligger i vist også lunt i svinget. Alt sammen kun så vidt jeg ved. Jeg render ikke rundt og sammenligner.

Min kommentar, det var slet ikke tydeligt nok, går mere på ånden i forum. Sådan noget kan ligge i øjnene der ser, og du har ret i at man intet gavner ved at højne opmærksomheden omkring det. Shit son.. Var det min indstilling til tingene, havde jeg sgu nok opgivet ævret (irl) for længst. "Men uden os kan de (crew) ikke gøre ret meget. Det tager nok lidt tid, men vi har en god side i HWT, og den er en ekstra indsats værd." Det handler om netop det du også skriver I kan hoppe på tungen til Mars uden held, hvis ikke brugerne er der og vil. Jeg forstår for så vidt godt at du ikke fangede at min intention var at opildne brugerne, men et pivehovede er jeg altså. Ikke uden at forsøge at gøre noget ved sagen om ikke andet.

Videre udvikling af arbejdet? I var allerede godt i gang inden seneste nedbrud, så jeg er da lidt spændt på hvad det med tiden vil ende med. Keep it up! 🙂

Mads321

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 21:09:37
Svar/Indlæg:
3162/326

Tak for al rosen 😀

@ Alle

Jeg tror også godt i kan forstå at det er svært både at skulle vende den anden kind til, samtidig med at vi også er dem der laver al arbejdet. Der har været en del kritik, megen i kommentarer på artikler, hvor brugere end ikke har opdaget at artiklen f.eks er skrevet af en helt ny skribent. Det er faktisk helt typisk at nye skribenter kommer i "klammeri" i kommentartråden på nogle af deres første artikler.

- Dér sætter jeg sgu personligt græsen, og når vi er over den, så kan det kun gå nedadbakke, og det er lige præcist det vi alle sammen bliver nød til at undgå.

Jeg mener, der kommer jo ikke noget godt ud af at jeg svarer hårdt igen på hård kritik - folk forventer sommetider at vi er de almægtige crew der aldrig begår fejl. Gu er vi sguej, kan jeg bare sige. Vi er helt alm. brugere som alle jer andre, der bare har taget et solidarisk skridt videre for at hjælpe til med at holde gang i skuden, og netop dette tror jeg der er mange der har en tendens til helt at overse.

Det burde være standard indstillingen, men den er i stedet erstattet med en auto-reply når der er overset en stavefejl i en artikel. Det siger sgu mere om HwT udadtil (læs: brugerne) end indadtil (læs: crew).

Jeg er sgu udemærket klar over at jeg kan være en negativ stodder af rang sommetider, men det er jeg udelukkende af mangel på go gammeldags respekt omkring det arbejde jeg laver. Så kan man måske vende den lidt indad og spørge sig selv om man kunne ha' gjort mere for at beholde de elementer fra crew man nu savner, i stedet for at forvente at crew nu skal lette røven endnu mere for at tilfredsstille læserne.

Mvh. Mads 🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Mads321 d. 26-08-2009 21:09:51.

tatoo1956

Overclocker
Tilføjet:
26-08-2009 21:30:42
Svar/Indlæg:
1630/101
Hmm, med to ufrivillige "pauser" hvor Hwt var nede og samtidig afgang af nogle fra Crew så bliver der altså naturlige former for vacuum-effekter hvor man forventer at "det burde være det samme" men siden ér for læserne og sponsorerne - I kører begge en "ping-pong" hvor jeres interesse for alt indenfor IT kommer frem, I læser om det vi tester og nyheder... evt. køber af sponsorerne så uden jer læsere - nul Hwt og de 10 - 15 gange dagligt jeg er inde og læse alle indlæg ville være væk. Jeg ville kede mig og at jeg tester og skriver ændrer sgutte på mit sociale efter ungerne er puttet 😲 .
Jeg nyder min hobby (og levevej) IT & Foto og læserne her, syntes heller ikke at det er agurketid nu - så fat dog tasterne hvis du får en retarderet idé som du vil dele, sådan gør jeg 😀 . Jeg er stadig en læser som bare tester efter bedste evne og anderledes bliver det aldrig for mig.

For i øvrigt har jeg tænkt mig at stemme Radikalt næste gang, så kan man altid ændre standpunkt 😎 😛 .

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 21:37:09
Svar/Indlæg:
5891/423
#31 Anru synes godt om 😀 😀

(omg... for meget FB) 😛

tatoo1956

Overclocker
Tilføjet:
26-08-2009 21:39:14
Svar/Indlæg:
1630/101
#32 - Anru skal passe på sin skarpe tunge 😛 *LOL*

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 21:55:26
Svar/Indlæg:
4536/104
3 vi (jeg) vil savne blandt crew er.

Huddy, B@ng og Allan(NN) ...

kender ikke så mange andre der ikk er blandt crew mere, men kender da stadig et par der er der.

(Omvendt, bare for at være en smule dobbeltmoralsk, må jeg da erkende, at lige netop det personlige engagement i forummet, var det der for alvor tiltrak mig ved HWT)

110% enig. er selv ikke særlig aktiv på siden mer netop at de årsager.

se for 4-5 +år siden der var forum´et meget mere aktivt og sjovt. nutildags er det nærmest kedeligt.

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Fearless Angel d. 26-08-2009 22:00:47.

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 21:56:32
Svar/Indlæg:
5891/423
Jamen hvor er NoNiG henne? han er vist kommet tilbage fra ferien, men er sådan aldrig på 😩 😩

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 21:58:15
Svar/Indlæg:
8762/174

Han snakkede om noget ustabilt internet på facebook på et tidspunkt så det er nok det som holder ham tilbage..

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 22:00:29
Svar/Indlæg:
20170/383

Hvor lang tid skal du have til at forstå at Allan ikke gider kaldes NN ??
Du har da vist efterhånden fået mere end en hentydning..

Man kan måske kalde det en bagatel pga et skide nick... Men så alligevel..

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2009 22:01:55
Svar/Indlæg:
4536/104
#37 hvor ofte her inde får du at vide at du konstant er sur og blir fucked op over ingen ting.

nogle kender ham kun som nn, og derfor (nn) som parentes.

da det jo netop er hans nick.

så fuck off plz.

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2009 16:43:03
Svar/Indlæg:
20170/383

Det er kun tudeprinsesser der kalder mig sur. Jeg brokker mig kun når der er grund til det. Men du får da lige en kiks med på vejen..

Og kun dig der kalder Allan NN, men du vil åbenbart ikke forstå 😕

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2009 17:37:40
Svar/Indlæg:
23132/740
-> Alle

Der skal vel ikke siges så meget om hvem der ikke er her mere end der allerede er gjort. Jeg kan i hvert fald kun tale på egne vegne.

Først og fremmest, så har der jo været nedetiden, kombineret med en sommerferie og en tiltrængt periode væk fra tastaturet. I samme ombæring, skal det ikke være en hemmelighed at HwT.dk har været ude i noget krise. De ufrivillige nedbrud kan jo ikke rigtigt skjules for nogen, hvilket har betydet at en stor del af crew har ydet en enorm flot indsats.

HwT.dk har, som sådan, ikke hængt med røven i vandskorpen i dén forstand, men der blev meldt ud at en ekstraindsats nok var påkrævet. Det stod mig derfor klart, at jeg nok burde trække mig.

Af rent personlige årsager, så har jeg (ligesom så mange andre) et arbejde ved siden af og i den forbindelse står og stod HwT.dk som en "sideting". Desværre sker der sommetider det, at ens hobby optager for meget tid, og man er derfor nødt til at prioritere. Så for at frigøre mere tid til anden side, valgte jeg (inden HwT.dk kom op igen) at melde klart ud.

Min fritid burde gå til andre ting, deriblandt min dejlige - i lidt forsømte - kæreste der har været mere end almindeligt tålmodig.

Desværre medførte det så, at jeg lod alting stå lidt i stampe. Så, for mit vedkommende, kan man vel godt sige at der har været lidt "fnidder" med (den øverste del af) crew.

Jeg kan ikke understrege nok, at det står for egen regning, og at jeg kun kan undskylde at jeg på det groveste har udnyttet en godgiven og velment tålmodighed. Som skribent skal man overholde deadlines og aftaler, hvilket jeg - mildest talt - ikke har været god til.

Det har, som sådan, ikke noget at gøre med min inaktivitet. Som det - ganske korrekt - er påpeget længere oppe, har jeg haft noget problemer med mit internet. Kombinér det med... ja, manglende lyst til at drive værket, sensommerferie-eftervéer og tanker andensteds, så er hverken HwT.dk, Facebook eller andre sites placeret ret langt oppe på listen.

Jeg vil fortsat kigge ind, fra tid til anden, men slet ikke i samme grad som før. Det har ikke noget med hverken crew eller brugere at gøre. I er alle nogle herlige mennesker som kun fortjener en ærlig udmelding og de bedste forudsætninger.

... måske lige med undtagelse af Anru 😛

Spøg til side 😳

Måske der nok kommer en spam-tråd eller lignende i fremtiden.

-> Fearless Angel/Rune

Som vi har diskuteret så ufatteligt mange gange før. Det er kun dig der kalder mig "nn", og jeg har, så ufatteligt mange gange før, undret mig over hvorfor. Mit nick er "NoNig" og mit *IRL* navn er "Allan".

Den eneste der kalder mig "nn" er dig 😉

OverLorD

Superbruger
Tilføjet:
27-08-2009 18:02:47
Svar/Indlæg:
1471/40
Tillykke NoNig, du har opnået det, vi alle drømmer om: Et liv blandt rigtige mennesker. 🤣

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2009 19:14:53
Svar/Indlæg:
4107/224
#41 Så alle folk på HwT er forkerte mennesker? 😴

-> Anru

Jeg er her skam stadig. Jeg har bare trukket mig som skribent, af nogenlunde samme grund som nonig. Proritering.

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2009 19:16:24
Svar/Indlæg:
20170/383

Man skal vist være mere end almindeligt småt begavet for ikke at forstå hvad OverLorD mener.. 😛 .. Eller ??... hehe

mfcods

Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2009 20:08:15
Svar/Indlæg:
4222/223
Det slår mig lige at det er lang tid siden man har hørt noget til woodgnome. Den vilde UT gamer. Var det nVidia kort han stod for at skrive om på et tidspunkt?
Jeg gætter på han også er en af dem der er stoppet på skole

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2009 20:17:29
Svar/Indlæg:
8762/174

haha 🤣

7913

Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2009 20:40:35
Svar/Indlæg:
1124/68
Ja jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke er lige så aktiv herinde, som jeg plejer, men det skyldes nedeperioden, og i den tid fandt jeg andre sites at læse på. Alt i alt er jeg nu godt tilfreds, for jeg var jo tvunget til at kigge på udenlandske sites, og det fik åbnet mine øjne meget ! 😉

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2009 20:44:49
Svar/Indlæg:
5891/423
#40 Du ved jo godt, at du har savnet mig mest 😛 😛 😀

arsenio3d

Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2009 22:10:14
Svar/Indlæg:
2823/238
#40 og #47 Så find dog et værelse og få det overstået 😛

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2009 22:29:19
Svar/Indlæg:
4107/224
#43 Du kan da heller ikke sanse nogen som helst form for ironi 😛

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2009 22:38:58
Svar/Indlæg:
20170/383

Overhovedet ikke.. 🙂

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
27-08-2009 23:28:57
Svar/Indlæg:
15982/637
Ja, det er trist at nogle vante ansigter forsvinder, men sådan er det ... og jeg er da ked af at skrive mig selv på listen da pr. 3/9 søger jeg ud på nye vildmarker i grænselandet.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 27-08-2009 23:29:42.

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2009 23:35:18
Svar/Indlæg:
20170/383

Og dermed ingen adgang til internettet ?? 🙂

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
28-08-2009 00:22:09
Svar/Indlæg:
15982/637
#52: Så godt som næsten ingen 95% af tiden.

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 01:40:49
Svar/Indlæg:
4263/107

Trægnomen har ligesom jeg længe befundet sig i en situation hvor hverken tiden eller interessen var til stede mere. Derfor kom jeg ufrivilligt til at starte en mindre lavine for en 2½'ish måneds tid siden, hvor gnomen, claus og jeg selv valgte at trække stikket.

Vi var/er alle forskellige steder i livet, men det gennemgående tema var manglen på interesse og tiden.

@Dem der tuder over aktiviteten

Såfremt det ikke er gået op for dem, så er det stadig sommer. Enough said?

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Stamps d. 28-08-2009 01:41:58.

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 04:58:01
Svar/Indlæg:
5874/1287
Jeg synes nu ikke der er færre nyheder/artikler end før, men det er rigtigt, at forummet har ændret sig lidt. Det er blevet lidt mere "seriøst", synes jeg. Ikke så meget "dailyrush.dk" over det, og det er både godt og skidt.
Vi brugere er jo langt det meste af dette forum, og altså er det os selv der har ændret adfærd (samtidig med, at der er flere markante personligheder, der enten er væk, eller har droslet meget ned), så det er lidt tyndt at skyde crew i skoene, at hwt.dk ikke er hvad det var. Det er jo os selv der har stået for ændringen!

Et forslag i forb. med kommentaren om skarpe kommentarer til nye skribenter.
Når en skribent udgiver sin første test/artikel, kan man så ikke gøre opmærksom på det i overskrifen, enten ved et NS, eller en anden skriftfarve/type, så _kunne_ det jo være, at nogle ville se med lidt mildere øjne på evt. stavefejl og tastefejl. Det er jo ikke en dansk stil, men noget information der skal videregives. Og det er da klart, at man lige skal prøve det et par gange, inden man er klar til at modtage Pulitzer-prisen.

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 08:54:55
Svar/Indlæg:
5891/423
#53 du kommer sku da tilbage? 😲 😳

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
28-08-2009 11:47:56
Svar/Indlæg:
2127/11
Allan og Stamps: Rart at høre fra jer. Det er aldrig så rart når mennesker man har fulgt pludselig forsvinder, så en returmelding er værdsat. Prioriteringen er forståelig. Jeg er nu heller ikke så sikker på at man bliver lykkeligere af at leve bag en skærm. Det er i hvert fald ikke noget jeg selv har formået at opnå. Best of luck med hvad i nu end beskæftiger jer med, og mange tak for jeres indsats her på sitet.

Allan: Du har bare at smide en weirdassed ot tråd i ny og næ. Jeg lever og ånder for den slags særheder. Heldigvis har jeg en god ven der jævnligt finder på mærkværdige stunts, og derved sørger for underholdning til mig. Men det er vel en uge siden han sidst gjorde sig bemærket. Han var i gang med at lodde en monster heatpipe på en chipsetkøler, og fik sat ild på sig selv og pc'en han loddede i, med den gas han brugte til at afkøle chipsettet. Venner af den slags er guld værd ❤ 😛

Gripen: WTF!? Jeg ekkoer lige Anru: Du vender forhåbentlig tilbage? Reelt erfarne og dygtige folk kan et fora aldrig få for mange af, og den kategori hører du helt sikkert til i.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 28-08-2009 11:48:40.

Mads321

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 12:25:44
Svar/Indlæg:
3162/326

Derfor der under vedkommendes navn står "ny-skribent" de første 3 måneder 😉

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
28-08-2009 15:54:04
Svar/Indlæg:
15982/637
#56/#57: Jeg kigger forbi såvidt det er muligt. Men det bliver en flagrende tid. Starter syd for grænsen og så går det mod Baltikum.

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 16:19:01
Svar/Indlæg:
20170/383

Hvad skal du lave egentlig. Bare ud og rejse lidt ?

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
28-08-2009 16:28:18
Svar/Indlæg:
2127/11
Jeg er også en smule nysgerrig #59.

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 16:43:53
Svar/Indlæg:
5874/1287
#58, Ja, det er jeg klar over, men det er jo åbenbart ikke alle der tjekker forfatteren til en artikel inden de indsender harske kommentarer om "begynderfejl", når de har læst en artikel på hwt.dk. Der ville en hentydning til "newbie" i overskriften _måske_ få dem til at dæmpe sig lidt 😉

Jeg melder mig i koret, #59.

Tak til NoNig for den tilbagemelding. Det er sådan det gøres, så der ikke opstår rygter, sladder osv osv. Fint gået, NoNig! 🙂

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 20:00:48
Svar/Indlæg:
6181/270
Saiot er her vist heller ikke mere. vi mangler en party smiley 🤡 🤣

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
28-08-2009 20:12:35
Svar/Indlæg:
2127/11
#63 Right you are. Hans bruger er slettet.

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 21:02:53
Svar/Indlæg:
5891/423
#63 FESTEBAJER!!! 😀 😀 😀

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 21:30:31
Svar/Indlæg:
2872/90
Hvem sagde bajer!?? 😀

SKÅL!

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sir D_Devil d. 28-08-2009 21:30:59.

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 22:10:19
Svar/Indlæg:
5874/1287
Saiot er/var da ikke medlem af crew, var han?

arsenio3d

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 22:13:51
Svar/Indlæg:
2823/238
Vi skåler for vores venner, og dem som vi kender. Og dem som vi ikke kender dem skåler/skider? vi på!

EN GANG TIIIL !

Vi sejlede op ad ÅÅÅÅÅEEEEN, vi sejled ned af igen, DET VAR VELNOK EN DEJLIG SANG, DEN MÅ VI HAVE ENDNU EN GANG! 😀 😀 😀 😀

ELBO

Superbruger
Tilføjet:
28-08-2009 22:52:13
Svar/Indlæg:
363/26
mon ikke han stadig læser forum? 😐

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 23:07:38
Svar/Indlæg:
5891/423
#68 😛 😛

Vi sejler sgu op af ÅEN! OG ER GLADE! 😀

Hvem er med på at drikke sig stiv efter sådan en herlig med. 😛 😛 😀

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af anru2007 d. 28-08-2009 23:07:57.

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
28-08-2009 23:44:44
Svar/Indlæg:
15982/637
#60/61: Jeg skal hælpe en gammel uni-kammerat der er ved at lave Ph.D, så har han spurgt og ikke jeg vil være med til noget grundforskning i hans emne, og da man jo er uddannet historiker kunne jeg ikke sige nej, men når det er slut så er der også meget arbejde der skal indhentes.

poulsen48

Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2009 02:09:09
Svar/Indlæg:
2885/268
haha total grineren at læse denne tråd igennem 🙂

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2009 11:59:08
Svar/Indlæg:
6293/359
en skåler-tråd - totalt hygge - gad godt ha set den igår aftes 😲 😎 ❤

hvad med sådan en tråd fra toppen her en lørdag - vi kunne krydre den med noget tips-klub eller "jeg-skal-snart-have-mig-et-nyt-tv-tråd" 😀

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
29-08-2009 13:56:10
Svar/Indlæg:
2127/11
Det lyder sgu spændende #71. Render selv rundt og er unistuderende til daglig såe..🙂