Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2009 18:30:45
Svar/Indlæg:
2599/378
Ok så har jeg tænkt mig at gå i gang med mit første kabinet modding. Det går ud på at montere en NorthQ Siberian Tiger II, på sinden af mit kabinet der hvor der sidder en plexiglas rode. Så jeg har lige nogle spørgsmål inden jeg går i gang:
Kan plexiglasset holde til det?
Er det svært, eller noget specielt jeg skal vide, når jeg bore i glasset?
Jeg er også lidt i tvivl hvilken vej jeg skal vende blæserne! Jeg har en 120mm op foran i kabinettet, som tager luft ind. Så har jeg også en 120mm som sidder inden i kabinettet, som blæser luft på grafikkortene, og en 120mm som sidder på CPU køleren. Der er også en 120mm bag i, som blæser luft ud. Til sidst er der en 80mm i siden, der hvor jeg havde tænkt mig at køleren skal side, som blæser luft ind, men den skal så også ud. Og så også min PSU i toppen.
Men hvilken vej skal blæsere på min nye køler vende? Tænkte også på at vende dem hver sin vej, ved ikke om det er en god ide!
Kan ikke lige huske mere lige nu, men kom gerne med forslag.
Jo! Er der nogen som har to blæsergittere til to 120mm, eller bare et eller andet form for sort gitter? Gidder nemlig ikke betale 40kr. for at få sendt vare for 30kr, men det kan blive nødvendigt!