Jeres erfaringer med Nokia Express Music

Diverse d.  27. august. 2009, skrevet af kvist1992
Vist: 257 gange.

kvist1992

Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2009 19:18:22
Svar/Indlæg:
3565/372
Hej HwT

Jeg har nu haft en del af Nokias Express Music telefoner.

Jag har haft følgn.:

Nokia Express Music 5310 ->

God telefon, som desværre går/gik meget hurtig i stykker. Den kan ikke tåle at blvie tabt, og skærmen er IKKE 240*320 som lovet! Den kan ikke afspille video hvilket jeg ser som et STOR minus. (Ja jeg har prøvet med alskens formater/FPS/opløsning osv.) Skærmen er klar og højttalerne gode, den er en anelse langsom, men det er man jo så vant til. Den kunne tage op til 4 GB MicroSDHC, hvilket jeg også købte, satte i og brugte. Min telefon stoppede med virke, da den konstant gik ud, og den ik desværre også ridser evd ingenting.

Nokia Express Music 5130 ->

Havde denne kort, eller faktisk kun i 10 minutter, den virker god og hurtig og den æder fint et fyldt 4 GB HC kort, selvom Nokia siger maks. 2 GB. Dette er et STORT plus! Skærmen var dejlig klar og skarp og telefonen strålede, bogstavelig talt! Den virker som en langt bedre telefon end 5310'eren

Nokia Express Music 5200 ->

Nokias første og billigste musik mobil. Denne telefon var stor og klodset at have med at gøre, og den var MEGET langsom, så retunerede den dagen efter!

Nokia Express Music 5220 ->

Det er den telefon som jeg sidder med lige nu. Skærmen virker stor og klar. Den er en anelse langsom, dog hurtigere end 5310. Den kan også tage 4 GB SDHC selvom Nokia's danske support siger noget andet. Nokia's engelske support siger dog 4 GB SDHC. Deseignet er dejligt anerledes og udfordrende! Det er asymetrisk, og selve telefonen ligger perfekt i hånden. Nu da jeg selv har store hænder er det dejligt at skrive på den. Skærmen kører 240*320 256k. Telefonen egner sig IKKE til at afspille video, men til musik er den bare PERFEKT. De blinkende lys samt designet gør den helt unik. Den har et hurtigt musiksystem, og krystalklar lyd.
Prisen er også god; 979 kr. Jeg selv fik den til 700 kr. pga. af en ukendt fejl et sted.

Nokia 3210 Classic ->

Ja det er ikke en musik telefon, men det er fandme en god telefon, desværre gik min totalt i sort, ment p den måde at den ikke kunne tænde overhovedet. Den kunne tage op til 4 GB SDHC, og havde en rigtig rigtig god skærm! 240*320 16 mio. Billedet er det bedste jeg har set på nogen som helst mobil til dato!

I må rigtig gerne skriver jeres erfaringer om overstående, og gerne om 5220 🙂

//Kvist
kvist1992

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 06:37:04
Svar/Indlæg:
3565/372
Tråd læst 22 gange?

Virkelig ingen som ahr haft nævnte telefoner?

Encrazed

Overclocker
Tilføjet:
28-08-2009 06:59:18
Svar/Indlæg:
809/50
jo, men fordi vi har skimmet den, betyder ikke vi vil kommentere! 😎