Chip-kolding.dk - Erfaringer? Opdateret!

Diverse d.  27. august. 2009, skrevet af Mr. Anderson
Vist: 2010 gange.

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2009 22:40:51
Svar/Indlæg:
4107/224
Hejsa.

Jeg tænkte lidt på, om der ikke er nogen af jer herinde der har haft nogle erfaringer med ovennævnte shop, mest i chip-monteringsafdelingen.

Jeg har nemlig haft sendt min gode gamle Gamecube ind til dem, for at få sat en chip i.

Jeg regnede bare ikke med at det ville tage så forbandet lang tid for dem. De har haft min maskine i godt 1mdr 1uge, og de svarer ikke på de efterhånden 4-5 mails jeg har sendt til dem. De har ingen telefon, så der er der ikke så megen hjælp at hente den vej desværre.

Inden jeg sendte den ind til dem var der ikke nogle problemer med tilbagesvar. De kom sågar næstkommende hverdag, hver gang.

Jeg havde tjekket dem på Trustpilot, og der kunne jeg godt se at der var nogle der skrev at der godt kunne gå en uges tid inden man fik den igen. Det var i hvert fald min opfattelse.

Kan det virkelig passe at det skal tage så lang tid? Man har også muligheden for at indlevere til dem IRL, og så vente i kolding mens den bliver lavet. Godt jeg ikke valgte den så 🙂

Hvad siger i?

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Mr. Anderson d. 31-08-2009 13:05:05.
The

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 01:19:51
Svar/Indlæg:
1406/100
Älså jeg har selv haft købt en chip hos dem og jeg hade ikke nogle problemer
Men jeg satte osse selv i

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 01:22:34
Svar/Indlæg:
2958/84
Her er der en firma adresse:

http://www.krak.dk/query/refer...

Og minsanten om ikke også der er en ejer med et mobil nr.:

http://www.krak.dk/query?what=...

Sov godt.

cyph3r_smurf

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 05:05:13
Svar/Indlæg:
825/30
Jeg ved heller ikke hvad der er sket, men jeg har hellere ikke kunne komme i kontakt med dem i en måned nu :/ det er der vidst ingen der har.

Jeg har før været på hans adresse i kolding (en mørk opgang i et skummelt kvarter) men som sagt er det bare en lejlighed hvor han boede med hans kæreste.

LusKereN

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 08:43:11
Svar/Indlæg:
330/50
Har dårlige erfaringer med dem.. har haft købt nogle chip ved ham, nogle af dem virkede ikke, men har ikke kunne få det byttet eller noget, da han vælger ikke at svare på mails eller sit eget forum 😕 Så jeg er stoppet med at handle der.

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 10:50:21
Svar/Indlæg:
4107/224
Æv. Det lyder jo ikke for godt. Jeg troede vitterligt at der var mere end én person i det firma.

#2 Doh! Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke lige havde tænkt på krak, men tak skal du ha' 😴

Er der nogen der bor i kolding der lige kan gå hen og hilse på ham? 😛

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 14:46:29
Svar/Indlæg:
4107/224
Jeg har prøvet at ringe til ham, uden held.

Zero

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 15:55:13
Svar/Indlæg:
96/13
#6 min kollega fik fikset sin xbox der, og han indleverede den på adr. og han sagde også at det var et meget snusket sted. Så vidt jeg ved er det kun 1 mand som har det, men har hvis et par stykker til at hjælpe ind i mellem, men er ikke sikker.

Jeg kan dog klart anbefalde http://gamers-shop.dk/Shop/cat... hvis man gerne vil have chipet sit udstyr. Eller blot bare købe udstyr til sin xbox mv.

Jeg afleverde en xbox360 der for en kammi, som skulle have chip i hans xbox. Det tog ca. 20 min, også var den færdig og testet at den fungerede.

Super betjening, og meget prof behandling, så kan kun anbefalde stedet til jer andre. :)

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 20:33:45
Svar/Indlæg:
4107/224
#7 Tak skal du ha', men de chipper vidst ikke GameCubes ser det ud til. Jeg skrev til ham Kim i kolding at hvis ikke han kunne tage sig sammen til at få smidt sådan en chip i, så ville jeg gerne have at han sendte den tilbage til mig. Jeg har ikke hørt noget fra ham somsagt. Jeg er lidt utryg efter det du har skrevet der, og så at jeg ikke kan få kontakt til ham, hverken telefonisk el. pr. email.

Jeg ved ikke lige hvor lang tid det tager at få smidt sådan en chip i på en gamecube, men hvis det tager 20 min for nogen at smide chip i en xbox 360, så burde det i hvert fald ikke tage så lang tid at ordne det på en gamecube.

Hvor lang tid kan man tillade sig at vente synes du/i?

cyph3r_smurf

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 20:48:05
Svar/Indlæg:
825/30

Giv ham maks 14 dage mere, så må han squ anmeldes! Sådan noget der skal man ikke finde sig i efter min mening. Han prøver at køre et proff site, men hvis han ikke selv kan følge med må han sige stop.

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 20:54:18
Svar/Indlæg:
4107/224
#9 Jeg tror jeg skriver til ham, at hvis ikke jeg har den tilbage inden fredag næste uge, så får han en sag på nakken. Det er vidst de færreste der ikke vælger at give sig på det punkt.

Kan du ikke lige smide din mail i en PM btw 🙂

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2009 21:12:57
Svar/Indlæg:
4107/224
Så har jeg skrevet til ham.

''Hej Chip-Kolding.

Dette er min sidste mail, da min tålmodighed efter et tilbagesvar er brugt op. Jeg synes ikke dette er rimeligt, og finder mig snart nødsaget til at gå videre med sagen.
Jeg giver jer hermed en uge til at få sendt min gamecube tilbage, hvilket vil sige, at jeg gerne vil have den tilbage på min adresse på fredag d. 4 sep. 2009. Hvis ikke jeg har den der, så går jeg videre med sagen til forbrugerklagenævnet.

Mvh. Mikkel Andersen''

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2009 13:04:52
Svar/Indlæg:
4107/224
Jeg har netop fået svar fra manden, og det lader til at han har været syg.

Det synes jeg så bare ikke er en undskyldning for ikke at sende en mail ud omkring det.

Jeg fik en pæn rabat af ham, som undskyldning for den lange ventetid.

Zero

Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2009 13:48:35
Svar/Indlæg:
96/13
#12 det var da altid noget, men ja ingen undskyldning for ikke at svare mv. og syg i hvor lang tid ?? 1 månede eller ?? Total ringe service.

Stensgaard

Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2009 14:25:33
Svar/Indlæg:
2620/327
Han må have været MAJET syg 🙂
http://www.youtube.com/watch?v...

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2009 14:44:13
Svar/Indlæg:
4107/224
#14 Haha! 🤣

Jeg skrev også til ham at det måske var en idé at ligge en besked ud på hans hjemmeside omkring dette, og det gav han mig ret i. Så det er fint nok. Det er langt tid at vente, ja, men det var egentlig mere pga. jeg ikke fik noget tilbagesvar at jeg synes det var tarveligt. Nu har jeg fået det, så det er fint fint.

Men jeg handler nok ikke der igen.