#8 - Ej hold dog op. Lad nu være med at lægge SÅ meget i de ord vi bruger. Ja, du har fundet et review, hvor skribenten er gået helt amok, men læs eventuelt Mads review af den første Phenom II 940 mener jeg det var...giv mig et link til et mere grundigt review? 🙂
Jeg synes Mads har lavet et flot review, så det er lige under bæltestedet at lægge så meget vægt på 1 ord.
Jeg vil ikke betegne dit indlæg som konstruktiv kritik, men snarere et "HA se, jeg fandt et større review, men vidste ikke hvordan jeg bedst tværrede det i dit ansigt".
Konstruktivt ville være:
"Hej Mads, fint review. Du skriver at det er grundigt, men jeg er imidlertid faldet over et meget grundigt review på denne side (LINK). Jeg skriver dette fordi du måske havde lyst til at læse det igennem, og se om der var nogle elementer, som du havde lyst til at implementere i din næste test. Blandt andet kunne det være fedt, hvis du havde mulighed for at teste strømforbrug."
Som du kan se, skriver jeg praktisk talt det samme som dig, men med en helt anden tone. Så hvis I undrer jer over at vores skribenter nogle gange flejner ud, og er meget hårde i deres tone, så er dette en tydelig grund. Der er STOR forskel på, hvordan man tiltaler andre, og selvom man sidder bag en skærm, giver det ikke umiddelbart ret til at pisse på andres arbejde.
No offence, som du selv skriver, men vær nu lidt sødere i jeres tiltale af vores skribenter. De gør et stykke arbejde for jeres skyld, så det er vel kun fair at de får en lille smule respekt for dette?
Mvh
Mino
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Mino d. 30-08-2009 08:56:37.