Tak for svarene ,.. og en lille update om sort uheld:
1. Modellen hedder CQ og ikke PQ ,.. men never mind ,.. ganske rigtigt var det IKKE nogen CDer med overhovedet, embalagen er deponeret 100 km væk, og jeg afventer alle papirer der lå i æsken før jeg går videre med sagen, det vil take en uge
2. Som sagt er der panik, jeg havde luftet over for min datter at når man er 100 pct afhængig af sin computer er man i princippet nødt til at have 2, og det lærte vi så på den hårde måde, den første opgave på universitetet skal aflevere om under 2 uger og vi har simpelthen været nødt til at gå ud og købe endu en for 2 dage siden
3. Vi har begge ønsket os en af de helt små bærbare, dog med brugbart display, hende for at kunne have den i tasken når den "store" ikke er nødvendig, og mig for at kunne tage den med under rejser til back up af foto og video undervejs etc, så vi har splejset om en Samsung NC20, den er sindsygt lækker inden for sine grænser
, dejligt med en god gammel XP i forhold til Vista, vi holder den "ren" og installerer kun det mest nødvendige, openoffice, og noget foto-redigering
4. I nat kom så hendes sambo fuld tilbage til deres dele-lejlighed, lænede sig højrystet hen over bordet, og spildte et helt glas juice ned i den nye NC20, den
er her til morgen stadig død, datteren er nu ude og købe endu en NC20, og har
sagt til sin sambo at hun må erstatte computeren, det er så bare heldigt vi har penge til at købe nr 3, en ny maskine der har været frugtsyre i gider vi naturligvis ikke, jeg ved som elektronikmekaniker godt hvad det betyder, surt show,..
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af HM d. 03-09-2009 09:41:23.