Jeg sidder desværre lidt langt væk fra min router og det ville derfor være lækkert med en trådløs forbindelse. For det første er der noget "trådløs forbindelse" i mit bundkort? Jeg har nemlig en hvid sender, som jeg mener stammer fra mit gamle bundkort p5w dh, og det ville jeg mene er til internet, og hvorfor er der så ik til et nyere kort?
Hvis ikke der er noget i bundkortet hvilke muligheder er der så?
Og vil der være stabilt nok til spil over nettet fx. counter-strike?
jeg har massere af gange holdt netaftener hvor vi har været like 10 på et wifi net uden problemer, og der blev os spillet tungere spil end cs 🙂
det afhænger slf af hvor langt du er fra routeren og hvilken typewifi det er, og slf. vil kabel altid være det bedste valg men wifi ka saktens bruges uden problemer :)
hvis du læser lidt i hvad brugerne anmelder så ser det sådan ud :) i RC men skal dog på nettede for at hente den nyeste driver. :) men syntes du lige skal tjekke efter om det er low profile osv om det passer i din computer.. .:)
det er ikke trådløst, men bruger de alm. stikkontakter og lednings netted en box i en stikkontakt og så internet ledningen i boxen, så har du internet i stikkontakterne og for at få det ud skal du have en box mere på en stikkontakt et andet sted i huset, og så internet ledning fra boxen til pc
jeg har kun erfaringer med at spille wow over trådløst G netværk og det har fungeret fint, men der er også kun 8 meter over til min router. når du heller ikke har længere over til din tror jeg ikke du vil få de store problemer. dog får du nok en lidt højere ping i CS end du havde før.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Zero-X d. 01-09-2009 21:23:07.