Iobit's System-tools til Windows 7

Software d.  02. september. 2009, skrevet af Mathis77
Vist: 584 gange.

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2009 11:36:03
Svar/Indlæg:
6293/359
Jeg må lige dele min glæde med jer: 🙂

Endelig så har jeg fundet noget regclean software som ikke smadrer Windows 7 installationen. Det gode gamle auslogics boostspeed virkede ikke længere for mig - ej heller andre umiddelbart gode downloads ku jeg få til at køre.
Heriblandt også forskellige antivirusprogrammer som fucker det op. Avast får mit 7 til at gå helt i ged. Avira antivir får PCen til at hænge 1-2min efter opstart inden noget som helst virker.
AVG fik også min PC i knæ - så nu tænkte jeg: nu holder verden ikke længere og jeg gik på google og fandt nogle programmer.

Det drejer sig om IObit som nogle sikkert kender fra den vidunderlig defrag-verden 🙂

LINK: http://www.iobit.com
Programmerne er 100% Freeware - dog kan man unlocke nogle ting ved at købe PROversionen, men det har jeg slet ikke haft behov for endnu.

Jeg har lagt securitysoftwaren ind samt SmartDefrag, Gamebooster og SystemCare og det fungerer alt sammen. Især Gamebooster kan jo bruges i Superpi eller 3DMark, da den deaktiverer en masse "unødige" ting i Windows, så der er 100% Power.

Jeg har ikke testet om det faktisk virker endnu, da jeg lige har fundet programmer her i forgårs, men du er da velkommen til at prøve det af og skrive tilbage i denne tråd.

Her kan du læse lidt mere om Firmaet og hvad det går ud på:
http://www.mmdnewswire.com/fre...

Andre tips eller tools til gode programmer til windows-syv er meget velkomne eller hvis du har en fin forklaring til, at det faktisk er godt at købe PROversionen af IObits tools.
Skriv jeres erfaringer eller andet. Så er vores 7 klædt på til 22. oktober hvor der er release date for den endelig version.

/hygge derude og go' onsdag 😎
ps. hurra 5 edits af en tråd allerede. Jeg søber lige lidt mere kaffe i mig 😉

Tråden blev redigeret 5 gange, sidst af Mathis77 d. 02-09-2009 12:01:04.
Miccim

Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2009 12:52:18
Svar/Indlæg:
3233/128
Så du er glad for et program som du ikke ved virker endnu? 😛

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2009 13:29:46
Svar/Indlæg:
6293/359
#1 jeg ved det ikke ødelægger mit windows.. det er da en start hehe 😀

det fungerer også på kærestens bærbar - og så er interfacet på dansk, selv med en UK-installer - herrenice - nydeligt brugerflade også og letanvendelige knapper

tjek it out 🙂

Gylle

Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2009 13:42:33
Svar/Indlæg:
1704/19
Har slet ikke den samme oplevelse med Avast skulle få Win7 til at gå ged...

Er det en Avast med hack du bruger for så kan jeg bedre forstå det.

Bruger selv følgende til at holde Win7 x64 kørende:

Avast Pro

MalwareBytes

PerfectDisk 10Pro

CCleaner

Kører som en drøm og ingen problemer med genstart, bsod eller at den hænger.

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2009 13:55:58
Svar/Indlæg:
6293/359
Gylle, jeg bruger ikk noget regclean eller andet anti-virus med hack...

jeg tror windows 7 er meget individuelt med specielt HW om ting virker eller ej indtil den endelig version kommer...

avast er ikke officielt udpeget til at undestøtte win7 har jeg læst - det er fx. bullguard

andre som har oplevet udu med avast, avg? prøv evt. build 7600 af win7 som er nyere og bedre en RC med CS-pakkerne (adobe creative suite 3 fx.) og hvor ting ikke skal køres i vista/xp-sp3 tilstand før de virker

jeg næget at tro at jeg er den eneste nord for alperne som har oplevet problemer??