Super fedt! Tak!:D Det skal siges at den PC jeg har nu er købt brugt af en kammerat, derfor har jeg ikke meget styr på hvad der sidder i. Dog vil jeg mene kabinettet er et NZXT. LEXA... Med mindre det er kommet i en anden udgave siden mit blev købt. Det ligner det jo da i hvert fald (jaja, det er ikke sikkert det er nok ;) ). Men ville det kunne bruges?
Desuden, Potteplante, som du siger er der intet drev i. Jeg har været inde og kigge, og kan se at jeg har et LiteOn SHW-16H5S i nu. Ville det eventuelt kunne bruges, i stedet for jeg skal til at købe et nyt, hvis det er? Om ikke andet, så som midlertidig løsning, til jeg får lidt cash-money igen.:/
Til sidst vil jeg lige høre jer om det i det hele taget kan betale sig for mig at købe delene separat, når jeg kun vil ofre 5000 kr, eller om det bedre kan betale sig at købe en færdigsamlet PC (fra et større firma som fx HP, eller som en færdigsamlet (konfigurerbar) fra fx FØNIKS computer (der er beliggende i Århus, hvor jeg bor))?
Igen: pisse fucking tak for jeres tid! Kom endelig med flere forslag, hvis nogen mener I kan gøre det bedre.;):P
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af cimrgjoe d. 04-09-2009 10:19:09.