Nu vil jeg altså gerne lige blande mig lidt her, da jeg tror mange har overset en ganske betydende faktor!
Freke er ny skribent på HwT, hvilket betyder at erfaringen er helt i bund, mens ambitions-niveauet er i top. Det må man meget gerne ha' i mente når man giver sin mening til kende omkring artiklen her. Der har mange gange før i tiden været en fandens masse yderst hårdtslående kritik på artikler skrevet af nye skribenter. Det kan måske skyldes at folk ikke lige har opfattet det i forbifarten, men kigger man under Freke's brugernavn, så vil i se der står "Ny Skribent". Det må man meget gerne lige se efter som en indikator en anden gang.
Det er jo ikke meget værd at lave frivilligt arbejde, hvis ikke folk syntes at bryde sig om den indsats man har leveret.
Jeg syntes, på et helt personligt plan, at den her artikel måske er en af de aller bedste jeg har læst fra en ny skribent. Derfor er det ganske ufortjent at være så hård og nedladende i sine udtalelser.
Er man glad for at gratis artikler, der ultimativt må være en kæmpe hjælp ved køb af nyt hardware, så vis venligst at i påskønner vores arbejde i stedet for at tisse på det, for det tager sgu glæden ved arbejdet fra os, og til sidst må HwT jo lukke, hvis ikke skribenterne får noget positivt ud af arbejdet.
Og selvfølgelig skal i læsere også ha' stor tak for al opmærksomheden, det bliver værdsat.
Mvh. Mads 🙂