Det skrives til protokols, at netop denne Macbook er solgt. Vi vender smilet nedad i respekt. Og inviterer Nonig på nokneadbrød med bacon og leverpostej.
Kæft, er det 10 år siden???
Har ikke noget imod MAC, har bare ikke råd. 🤣 Gider jeg at give så mange penge for en bærbar!. Næh. 🤣
Trådstart er fra 2009, sidste indlæg #48 fra 2011
Hvad laver NoNig i dag??
Rygtet lyder at han er blevet fast pølsevender i pølseboden på hjørnet ved kongen nytorv.
Hvad laver NoNig i dag??
Skrev Burgurne d. 03-05-2019 22:20:38
Han har fået 2 børn med kæresten - samme kæreste idag som dengang. Og taget en uddannelse som lærer. Arbejder og bor i Viborg.
Er han slet ikke aktiv på hwt eller andre fora mere? Han har (næsten) altid været garant for gode indlæg og kommentarer. Hvis du ser ham, Svedel, så hils ham fra alle os oldgamle HWT'ere.
Burgurne skrev d. 03-05-2019 22:20:38
Hvad laver NoNig i dag??
Jeg er folkeskolelærer på en skole i Viborg 🙂
Anomynous skrev d. 03-05-2019 22:41:09
Rygtet lyder at han er blevet fast pølsevender i pølseboden på hjørnet ved kongen nytorv.
Det var ikke en fast stilling, men en engangsting. Så snakker vi heller ikke mere om dét 😎
svedel77 skrev d. 04-05-2019 09:36:57
Hvad laver NoNig i dag??
Skrev Burgurne d. 03-05-2019 22:20:38
Han har fået 2 børn med kæresten - samme kæreste idag som dengang. Og taget en uddannelse som lærer. Arbejder og bor i Viborg.
Ding ding!
Burgurne skrev d. 04-05-2019 16:56:37
Er han slet ikke aktiv på hwt eller andre fora mere? Han har (næsten) altid været garant for gode indlæg og kommentarer. Hvis du ser ham, Svedel, så hils ham fra alle os oldgamle HWT'ere.
Jeg kigger forbi, fra tid til anden, men der går lang tid mellem at jeg logger på 🙂
Davs NoNig
Long time no see! Håber du nyder livet, selvom det foregår udenfor hwt.dk's rækkevidde 😉
Burgurne skrev d. 13-01-2021 16:17:44
Davs NoNig
Long time no see! Håber du nyder livet, selvom det foregår udenfor hwt.dk's rækkevidde 😉
Det kan du tro jeg gør. Jeg bor i et dejligt hus, med min dejlige kæreste og vores to [noget af tiden] dejlige børn. Vi bor i et dejligt område og jeg har et dejligt job.
Generelt. Så er det hele vist bare ret dejligt 😉
Det er så modsat mig. Min kone døde 30/7 2020 af lungekræft efter vi havde været sammen i 16188 dage (44 år 3 måneder 3uger og 5 dage). Jeg bor stadig i det samme dejlige hus, hvor jeg har boet nu i 31 år, men er nu stoppet med at arbejde. Livet bliver aldrig det samme uden hende.
Godt at høre, at du og din familie i det mindste er kommet godt gennem (indtil videre) alt dette Corona-noget.
Burgurne skrev d. 13-01-2021 16:23:25
Det er så modsat mig. Min kone døde 30/7 2020 af lungekræft efter vi havde været sammen i 16188 dage (44 år 3 måneder 3uger og 5 dage). Jeg bor stadig i det samme dejlige hus, hvor jeg har boet nu i 31 år, men er nu stoppet med at arbejde. Livet bliver aldrig det samme uden hende.
Godt at høre, at du og din familie i det mindste er kommet godt gennem (indtil videre) alt dette Corona-noget.
Det gør mig ondt at høre. "44 år 3 måneder 3 uger og 5 dage" er nu heller ikke at kimse af, men jeg forstår så udmærket - jeg kan heller ikke forestille mig et liv uden min kæreste (eller 'kone', som man vistnok også gerne må sige efter snart 16 år sammen, som en elev proklamerede).
Vi er mestendels kommet godt igennem. Jeg har en [nær] kollega, der mistede sin mor til COVID-19, så på den måde kom det tæt på. Vi har været enormt privilegerede, da min kone har et arbejde som er meget forstående over for hjemmesituationen [jeg har været sygemeldt siden slutningen af oktober, grundet svimmelhed, af endnu ukendte årsager] og vi har masser af plads og steder at gå tur i området.
Det lyder godt, så sørg nu for at nyde familien mens du har den. Vi kom hjem fra ferie i Caribien 22/2, og konen troede hun havde fået lungebetændelse. Men 8 uger senere havde hun tabt 12 kilo så hun kun vejede 42 kilo, og da hun så påbegyndte kemo-behandling, fik hun det meget værre.
Så den blev stoppet igen, og vi fik at vide, at nu var der kun morfin og kærlig pleje tilbage. Jeg fik så en terminal-orlov og gik hjemme og passede hende indtil 6 dage inden hun døde. Hun døde på sygehuset. Vi nåede at få 2½ måned sammen efter stop med kemo, hvor hun havde det nogenlunde, og jeg fik et intensivt kursus i tøjvask, lægge bukser op og andre huslige ting, men vi huskede også at nyde tiden og hinanden i fulde drag, så længe det kunne lade sig gøre. Fik bl.a. installeret en seng i stuen, så vi om aftenen kunne ligge og holde i hånd mens vi dels så TV og dels snakkede om vores liv. Vi var lukket MEGET ned her hele hendes sygdomsperiode, for med en ondartet aggressiv lungekræft, så skulle der ikke meget covid19 til at stoppe hende helt.
#60 yay, he's back-ish
#61 auvs mand. Jeg kan slet ikke forestille mig den situation 😕
Burgurne skrev d. 13-01-2021 16:52:09
Det lyder godt, så sørg nu for at nyde familien mens du har den.
Tro mig. Det gør jeg også 🙂
mfcods skrev d. 13-01-2021 17:23:15
#60 yay, he's back-ish
#61 auvs mand. Jeg kan slet ikke forestille mig den situation 😕
'Ish 😎