Det skrives til protokols, at netop denne Macbook er solgt. Vi vender smilet nedad i respekt. Og inviterer Nonig på nokneadbrød med bacon og leverpostej.
Kæft, er det 10 år siden???
Har ikke noget imod MAC, har bare ikke råd. 🤣 Gider jeg at give så mange penge for en bærbar!. Næh. 🤣
Trådstart er fra 2009, sidste indlæg #48 fra 2011
Hvad laver NoNig i dag??
Rygtet lyder at han er blevet fast pølsevender i pølseboden på hjørnet ved kongen nytorv.
Hvad laver NoNig i dag??
Skrev Burgurne d. 03-05-2019 22:20:38
Han har fået 2 børn med kæresten - samme kæreste idag som dengang. Og taget en uddannelse som lærer. Arbejder og bor i Viborg.
Er han slet ikke aktiv på hwt eller andre fora mere? Han har (næsten) altid været garant for gode indlæg og kommentarer. Hvis du ser ham, Svedel, så hils ham fra alle os oldgamle HWT'ere.
Burgurne skrev d. 03-05-2019 22:20:38
Hvad laver NoNig i dag??
Jeg er folkeskolelærer på en skole i Viborg 🙂
Anomynous skrev d. 03-05-2019 22:41:09
Rygtet lyder at han er blevet fast pølsevender i pølseboden på hjørnet ved kongen nytorv.
Det var ikke en fast stilling, men en engangsting. Så snakker vi heller ikke mere om dét 😎
svedel77 skrev d. 04-05-2019 09:36:57
Hvad laver NoNig i dag??
Skrev Burgurne d. 03-05-2019 22:20:38
Han har fået 2 børn med kæresten - samme kæreste idag som dengang. Og taget en uddannelse som lærer. Arbejder og bor i Viborg.
Ding ding!
Burgurne skrev d. 04-05-2019 16:56:37
Er han slet ikke aktiv på hwt eller andre fora mere? Han har (næsten) altid været garant for gode indlæg og kommentarer. Hvis du ser ham, Svedel, så hils ham fra alle os oldgamle HWT'ere.
Jeg kigger forbi, fra tid til anden, men der går lang tid mellem at jeg logger på 🙂
Davs NoNig
Long time no see! Håber du nyder livet, selvom det foregår udenfor hwt.dk's rækkevidde 😉
Burgurne skrev d. 13-01-2021 16:17:44
Davs NoNig
Long time no see! Håber du nyder livet, selvom det foregår udenfor hwt.dk's rækkevidde 😉