Command & Conquer 4 - og så aldrig mere :(

Spil d.  10. september. 2009, skrevet af Bryde
Vist: 404 gange.

Bryde

Superbruger
Tilføjet:
10-09-2009 04:08:01
Svar/Indlæg:
243/196
Hey
Mange har nok læst nyheden om at der kommer et nyt spil i Command & Conquer serien:

- nemlig Command & Conquer 4.

Hvad jeg så kan læse på hjemmesiden er at det bliver den episke konklusion på serien.

Hmm i mit hoved er en konklusion = afslutning = DET SIDSTE SPIL I SERIEN 😐

Kan det nu passe. Vil de ikke lave flere spil i Tiberian serien ?? ☹

Synes det er trist hvis vi skal vinke farvel til den "krig". Jeg har fuldt den lige fra det første spil og har altid synes det har været den bedste "gren" i Command % Conquer universet.

Men hvad siger I?? Har jeg forstået det forkert eller skal vi til at indstille os på at vinke farvel til Tiberian, GDI, Brotherhood of NOD og Kane's skumle planer?

//Bryde

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Bryde d. 10-09-2009 04:08:54.
Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
10-09-2009 04:47:58
Svar/Indlæg:
4536/104
Altså imo har EA fucked den serie up for længst anyways.

C&C 1 og Red Alert 1 og 2 var gode.
samme gælder det første tiberian sun, selvom jeg altid selv har kunnet li red alert og det org C&C bedrer end Tiberian serien.

Renegade var imo et flop, og alt for skod kodet til nogen sinde at skulle ha været langceret.

Generals var til gændgæld vildt fedt, dog stadig problemer med slam kodning i nogle af maps´ne. hvor selv den vildeste pc ikke ka trække dem uden at lagge hvis der er mange units i krig.

og zero hour var en skøn udvidelse til det i forvejen ultimative krigs strategi spil ever imo.

desværrer har både Tiberian sun 3 og Red alert 3 skuffet mig fælt.
de har imo fucked for meget med selve gameplayet og de har ødelagt det , i vært fald for mig. red alert 3 er nærmest blevet mere tegnefilms aktig end flot 3d. og tiberian sun 3 var kun middelmådigt hvis overhovedet det.

så i mine øjne skal de forsætte med at lave spil serien i still med generals og så bare forbedrer kodning + andre småting, så ville det være super, så længe de ikke gør det så ser jeg i vært fald ingen fremtid i den ellers engang så gode C&C serie.

just my 5 cents.

Daniel431

Superbruger
Tilføjet:
10-09-2009 07:58:33
Svar/Indlæg:
113/16
Efter hva' jeg har læst flere steder på nettet er C&C 4 afslutningen på den historie, som man nu har fulgt.

Mener dog også at EA har udtalt at det er en mulighed for at åbne nye muligheder, mht. historien.

ScrapDog

Overclocker
Tilføjet:
10-09-2009 14:08:05
Svar/Indlæg:
565/60
Det skal jo ende på et tidspunkt, ærgeligt.