Som altid: godt arbejde Emil 🙂
Jeg har haft et godt øje til den lille fyr, da jeg gerne ville have noget mindre, lettere, langt mere elegant og med en længere batterilevetid, end min 14" Acer. Portabilitet er i højsædet her.
Lige pt trækker jeg den dog i ørerne. Der er for mange spændende 12" modeller på vej, med virkelig god batteritid. De skal lige lures. MSI har dog en høj stjerne pga designet. Det er sgu en flot sag.
Det undrer mig dog, skal siges, at den kvalitetsmæssigt ser ud til at have et par småsmuttere. Jeg har godt nok kun haft fingrene i én lille MSI, men den var dælme godt skruet sammen. Faktisk blev jeg helt forelsket i den. Kan ikke huske navnet på den, men det var noget 11-12", som i øvrigt ikke kostede det vilde. Lidt synd de ikke sendte den reviderede udgave til jer i stedet, så vi kunne lure om den var tilfredsstillende.
Vi får se hvad det ender med at blive. Jeg takker for testen af en af dem jeg overvejer. Så blev man da så meget klogere, eller rettere; en smule mindre forvirret 😛 (med de mange muligheder der er/dukker op, er det sgutte let at finde rundt i)