problemmet med min PC er at være gang jeg tænder for den lukker den ned og genstarter.
Jeg har prøvet at fixe det ved at tag batteriet ud og og skifte jumberen til clear. Men det hjælper ikke. Er der nogle der ved hvad jeg ellers kan gøre for at den gider at starte ordentlig op.
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Letnes d. 11-09-2009 14:54:07.
jeg prøvet at hæve cpu til 3.7 ved 1.55V. Den noget lige til vista loading også lukket den ned, efter det gad den ikke at starte op. #5 jeg ved ikke hvor meget volt bios batteriet for. Hvor kan man tjeke det henne?.
Hvad siger dinne temps. jeg syntes det er mange volt du smider efter din cpu. Jeg køre 3.5 - 3.6Ghz. med 1,36 - 1,4v. Hvis der er noget i din BIOS der står på auto vil jeg anbefale dig at sætte det til manuelt.
jeg kan ikke engang kommer ind i biosen, for når jeg tænder for den går der en lille styk tid også lukker den ned og genstarter og det gør den hele tiden. Altså den starter loader op i 5 sekunter og så lukker ned igen.
#11 ja køleren sidder ordenligt på cpu. Det jeg prøver at sige er at pc slet ikke kommer biosen, pc stå bare og slukker og tænker, slukker og tænker. plus at der slet ikke kommer noget på skærmen.
Deaktiver automatisk genstart ved systemfejl og skriv fejlkoden ned, google den og ja så finder du sikkert løsningen ellers så prøv at skrive fejlkoden her på siden