Mit herlige nye vandkølingssystem er ankommet, hvilket uundgåeligt betyder at jeg kommer til at spamme jer med dumme spørgsmål 😉...
Det første angår pumpen. Det er Laing D5 vario og den skal monteres i et CoolerMaster ACTS 840. Anyway, jeg har fundet et egnet sted og skal grave boremaskinen op fra kælderen for at lave nogle huller jeg kan bruge til montering, men mit spørgsmål går på dæmpning af vibrationer. Jeg havde tænkt mig at skære en 4-5mm skumblok ud (af et liggeunderlag eller en yogamåtte - min kæreste bliver formentlig ikke begejstret) og så sætte den fast med skruer og en gummi o-ring.
Materialet er lige blødt nok efter min smag og desuden er det lidt dyrt at skulle investere 100 kr i en hel måtte bare for det, så mit spørgsmål er: Kender nogen af jer til et godt skum- eller gel-lignende (evt. a la http://bit.ly/rUzS9 fra Petras Tech Shop), som jeg kan bruge som alternativ? Måske kan man nøjes med en 2-3mm gummi, men hvor kan man købe sådan noget snads henne?
Det er alligevel udelukket fordi jeg går efter et meget clean look pga. intentioner om senere casemodding :)
Tak for alle tippene ikke desto mindre - det ender nok med noget (sort) liggeunderlag så, men må ud og se hvad jeg kan finde af den slags + skruer osv.
Hvis din pumpe er slem til at vibrere, så er det sorte/grå skum som man bruger til at pakke grafikkort og lignende med perfekt. Det har jeg gjort med min, og det virker helt tiptop omend det ikke er blevet kønt 😉