#5: Næh, men der var heller ikke nogen, der hjalp med en forklaring/løsning. Det var først da det var solgt og borte, at jeg fandt Toms Hardware artiklen, der beskrev præcis de samme problemer, de havde med deres setup, som jeg havde med mit, nemlig at X58 og nVidia kort gav micro-stuttering og fps fluktuation.
Fra Toms'."where the GeForce GTX 280 is hitting its limit at different places depending on processor architecture. The implication is that Nvidia's drivers are not allowing the i7 to reach its full gaming potential".
Her var der gået ca 5mdr uden nogen løsning, så derfor gad jeg ikke det pjat længere.
Desuden skal du lige huske på at der er langt flere muligheder med X58 I7 setups end der er med AM3 atm, både fremtids messige og nogle der ka bruges lige nu også. det ka ikke altid kun måles i hvor hurtigt noget er FPS messigt i de spil der er ude nu og her, og på ældre windows og med single gfx eller ældre dual gpu systems. man skal altså også tænke lidt frem og se på facts og nye ting der kommer, og her vinder I7 (1366) imo
Det giver ikke meget mening. Hvad fremtidsmæssige muligheder er der, der er bedre end f.eks AM3. Mulighederne er nøjagtigt de samme forskellen består bare i hvad man kræver af det. Kan man vente 5sek mere i noget decoding eller kan man ikke ?.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Gripen90 d. 13-09-2009 16:43:55.