#3
Det var dejligt at jeg ikke er den eneste!
Problemet er bare, at jeg ikke har købt den i en fysisk butik, og at dem jeg har købt den hos, siger at jeg skal sende den til Acer i england... Er det rimeligt at jeg skal gøre det?
Så vidt jeg ved, så er det butikkens ansvar inden for garantiperioden, at sørge for sådan noget, eller er jeg gået helt galt i byen?
Man kan da sammenligne det lidt med kød man køber i supermarkedet.
Jeg køber en pakke kød, og da jeg så kommer hjem, så finder jeg et stykke et eller andet der ikke skulle have været der. Når jeg så går op til den butik jeg har købt det hos, så siger de at jeg skal gå ud og få det ombyttet hos det slagteri de får det fra...
Jeg kan forstå det, hvis reklamationen er overskredet, men producentens garanti er på 3 år, så har man jo 1 år ekstra, hvis man indleverer hos producenten.
Er jeg helt gal på den, eller?
Nu skrev jeg også, at jeg har en kammerat med præcis samme maskine, der har de nøjagtig samme problemer i spil, som min har. Det må jo betyde, at det er en fejl ved netop den serie.
Vil du ikke mene, at der er et eller andet galt ud fra min beskrivelse?
Jeg kan da lige uploade en video med left 4 dead, så i kan se hvad jeg mener...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Mr. Anderson d. 14-09-2009 00:29:19.