Jeg faldt lige over de nye drivere der var kommet, og checkede lidt af det der var blevet skrevet på guru3d's forum omkring dem, og der er mindst 1 anden der også kører 3way sli, der har oplevet store ydelsels forbedringer, personligt har jeg kun testet COD5 WAW, men hold da op.. ramte mellem 80-90 fps i banen hvor du sejler op på land, med alt actionen omkring dig, nu fik jeg 100fps uafbrudt, havde også drops i 1. bane hvor de springer bomberne i landsbyen, faldt til ca 70 fps med min tidligere driver (190.56) nu røg den kun lige ned på 95 et kort øjeblik, og så 100 igen..
Det eneste "problem" der er med de her drivere, er at nvidia control panel, godt kan hænge, for mit vedkomne var det da jeg kom til at ramme "change resolution" menuen, istedet for adjust desktop color settings, hvor den hang i ca 5 minutter, men derefter virkede det igen.
for mit vedkomne er det en mindre bug, og det gør ydelsen helt klart op for.
Hvis i kører med 3way SLI, eller bare har lyst til at prøve den, så får i lige linket her
Det er absolut ikke den samme som 190.62, da jeg prøvede at køre med den, lige da den kom frem, og det var bestemt en CR**** driver.. slowdowns i stortset alle spil, så den fjernede jeg hurtigt og lagde 190.56 ind igen.. og checkede også dxdiag + nvidia system info dengang, og da hed de 9062 til sidst.. og havde slet ikke samme hastighed som med denne her, og nvidia control pannel "hang" heller ikke med 190.62
Absolut intet med hinanden at gøre, andet end de er fra samme firma