Moderator
Tilføjet: 15-09-2009 18:58:34
Svar/Indlæg:
2672/468
#0 når du ryger igennem checkout og der kommer moms osv på, så ender den på 700 kr. Stadig billigt - men bare så du ved det. Har selv bestilt et eksemplar.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af morra19 d. 15-09-2009 18:58:56.
Hvis man er studene skulle man kunne få Windows 7 til 100 kroner. Dog kræver det vist nok man går på universitet, eller college.... Jeg er ikke helt sikker på om det er lovligt med Htx, gym og HHx... Ellers hvis man er på universitet kan få det til den pris... læses mere på tv2.dk/beep. direkte link http://beep.tv2.dk/entry.php/i...
Da jeg syntes M$ udspil til studerne, kan ikke helt blive klog på. Lader personligt selv være pt, da jeg ikke helt ved hvad de kalder sturderne, det bare en htx, hhx, gym og Universitet ????
Tror bare hopper på Linux vognen.... 🙂
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shadowhunter d. 15-09-2009 19:28:58.
#6, Du kan altid bare downloade den danske sprogpakke.
#4, Jeg ved ikke om det er det samme på andre universiteter, men som studerende eller ansat ved DTU kan man, gennem MSDN, downloade Windows 7 Professional gratis.
#30 Det skulle meget gerne være RTM... (den kommer ud den 22.oktober)
Dog er jeg ikke 100 % sikkerhed sige om det er den...M$ Øjne først er student, når man er på collages eller universitet... :'-( Det betyder nok naga rabat til mig.... Linux længe leve... 🙂 ❤
#8 tak for svaret, så tror kravet må være universitet eller college... 😉
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shadowhunter d. 15-09-2009 23:02:42.