Køb fra Applestore

Diverse d.  15. september. 2009, skrevet af BlackGoat
Vist: 286 gange.

BlackGoat

Superbruger
Tilføjet:
15-09-2009 21:15:15
Svar/Indlæg:
57/25
Hej.

Jeg er gået på jagt efter en Mac.
Særligt undetegnede Macbook Pro 13" 2.26Ghz/2ram/160GB

Jeg skulle så på jagt efter den igår, og efter at have været i fire forskellige fona'er i storkøbenhavn som alle sagde; "Alle er udsolgt, vi har kun demoen. Vi vil få en ny sending inden for 14dage, og hvis du er heldig kan du få en" 😐

Når jeg har sat mig for noget vil jeg for silvan også have det (hurtigt).
Derfor smuttede jeg hjem og kigge på apple's egen hjemmeside, og kunne konstatere at de havde den på lager. Jeg valgte også at få den med studierabat da jeg er studerende :yes: ...

De skrev at de ville sende den inden for 24timer, og de er nu næsten løbet ud. Jeg begyndte derfor at søge rundt på nettet, om andre folks oplevelser om applestore.
Jeg fandt hurtigt nogle post omkring leveringstid, og det var ikke just øreguf for mig. Der er åbenbart mange som har oplevet længere leveringtider (1,2,3 uger). Nu var det godt nok nogle ældre indlæg.

Så derfor spøger jeg her om der er nogen af jer der har købt derfra, især deres computere. Hvad har i oplevet? endelig med nolge tal på leveringtiden etc.

Mvh Sebastian 🙂

Det kunne jo godt være at de havde uppet sig...

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af BlackGoat d. 15-09-2009 21:16:03.
arsenio3d

Elitebruger
Tilføjet:
15-09-2009 21:46:10
Svar/Indlæg:
2823/238
Har selv lige anskaffet det omtalte dyr, for en lille måneds tid siden...
Hvis man ikke skal have ekstra ting i den, og bare bestiller en "standard" konfiguration, så går det hurtigere, der gik nok omkring 1-2 dage for dem at sende den afsted... og den var hjemme hos mig et par dage efter... så 4-5 dage ialt.

PS. de bliver vist sendt fra Holland...

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af arsenio3d d. 15-09-2009 21:46:48.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
15-09-2009 22:02:05
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0