Personligt synes jeg heller ikke at det er kønt. Temmelig langt fra endda. Minus farven, da det dog kan fås i sort, synes jeg dog at det her er endnu mere kikset: http://www.tweakpc.de/hardware... Man skal vist være 8 år før man ryger på røven over den type design 😉
Synes heller ikke det kabinet #0 linker til er kønt.. man skal vist være riiiimeligt tømt for ideer hvis man kan finde på at designe sådan et kabinet.. :no:
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af RasmusAnden d. 16-09-2009 17:26:08.
overskriften kunne godt være formuleret bedre - i det mindste noget med kabinet i.
men måske er det bare rent taktisk - man efterligner sensationel EB-ligende journalistik, så flest mulige klikker på netop det? så har man da ramt rigtigt.
men der er mange tråde med mærkelige overskrifter herinde 🙂
Ligner et kradse bræt til katte 😛 Ej synes faktisk det er monster grimt. Sådan et kunne jeg aldrig finde på at købe. Selv farven er skod 😉 . Og så den antenne mast der er på toppen er heller ikke særlig smart at se på :no:
Kommer til tænke på damtærte... når ser på det kabinet, så vil nok med før en underbevist psykisk træng til tage ned til lokale bager.... 🙂 Så bliver jeg bare igen overvægtig suk.... 😕
Eller hjemmebagt, pizzasnegle.... 😀 😀 Det er bare stjerne godt med sådan en... 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 16-09-2009 23:54:49.