Advarsel til alle som tænker på at købe perspetivbredbånd:
Jeg har bestilt den nye 50/10 linie forleden dag (sidste uge). Det er indtil nu gået sådan her:
Tirsdag afbrydes min gamle linie (uden at jeg er informeret om det). Man havde dog sendt et modem så jeg kunne skifte til den nye linie.
I dag, et par dage senere, ligger der så en mail i min postkasse om at der snart bliver skiftet til den nye linie...tak 😴
Samtidigt har jeg bestilt fast ip og reverse dns pointer som foudsætning for at skifte fra min gamle linie. Så langt så godt....har bare ikke fået det jeg har bestilt, så min mailserver kan ikke bruges 😕
En mail fra deres teknikker fortæller, at det ikke er muligt at få reverse dns pointer på linie...med mindre man har et erhvervs-abonnment...som de ikke har på vdsl endnu....og som normalt er dobbelt så dyrt. (hvordan f.... kan man love kunden noget de ikke har endnu).
En opringning til morgen til deres salgsafdeling gør sagen endnu mere bizar. Får at de vil se på sagen, skal jeg sende dem en mail (fra en mail som ikke virker - de ER blevet informeret). Jeg fortæller, at jeg ikke kan sende til dem fra min alm. mail,da den jo ikke virker...af den grund at de ikke har overholdt det de lovede fra starten.
Svaret er så, at de ikke kan tage sig af sagen før jeg har sendt en mail. Hvad f... foregår der derinde hos Perspektivbredbånd. Er de helt væk?
Min besked til dem er så, at hvis de ikke kan holde hvad de har lovet...og jeg skal sende en mail, bliver det med en opsigelse af mit abonnement. Så får jeg pænt at vide, at jeg har binding i 6 måneder.
Svar: Det vil jeg sk... på. De har ikke leveret det de har lovet...altså ingen kontrakt. Nu bliver jeg ærligt talt gal i skralden....hvor dum har man lov at være, spørger jeg bare.