#16, Jo, den var god nok til selve produktet, men ikke til selve ideen om en NAS, da jeg som nævnt er helt newbie på dette område. Jeg har da også fået tanker om jeg kan finde ud af at bruge den sammen med min Philips BDP-5000 (den har også netstik), og så streame film eller billeder, men hvordan ??
Men det vil sige, at jeg sagtens kan søge i en database lagt på denne "dims" som om det var en alm. WinXP PC jeg loggede på? Det lyder da dejligt let 😀
Men hvad med dette:
PC-less BitTorrent/ FTP/ HTTP download
QNAP remote download control software:
QGet (Windows/ Mac), allows you to control the download tasks of multiple Turbo NASes on one PC via LAN/ WAN.
BitTorrent download supports TCP/ UDP tracker protocol, DHT
BT schedule download supported
Support BT Tasks download (up to 500)
Download configuration (current seed number, configurable port range, bandwidth control, download percentage, UPnP NAT port forwarding for BitTorrent download)
Download status list management (download percentage)
Er det noget der kører hele tiden, eller kan man slå det fra? Jeg kan se i artiklen, at man _kan_ starte torrent-downloads selv, men kan man også forbyde det? Den skal helst ikke selv downloade noget som helst, da der vel ikke er en viruskiller i den. jeg ved godt, at windows vira ikke kan køre i linux, men det kan de jo så, _hvis_ jeg henter dem over i min egen PC :'-(
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Burgurne d. 17-09-2009 18:54:02.